2007年1月26日 星期五

一家人食蛇宴(updated)

呢晚我爸b同媽咪請食蛇宴, 地點係牛頭角紡織工會, 佢地食過好好味所以又帶我地同老爺奶奶去食下!!

爸b媽咪同我:

老公加老爺奶奶:

一開始出場嘅係"蛇羹", 佢地個個都食3,4碗!! 話好好味呀

我都聞到好香, 不過我當然係無份食啦!!

中國人話陀bb唔可以食蛇, 羊, 鵝......... 好多好多......!! 大家睇下個菜單就可以估到我嗰晚嘅情況啦

可以食下西芹, 雞同糯米飯囉!! 不過一家人一齊, 睇住佢地食得好lumlum, 我都好lumlum!!

食完飯同老公去左行APM,  佢話我無野好食同我食左我扭左好耐嘅"雪糕"!! 食到喇食到喇!! 其實西醫話可以食嘅, 唔好太過量就OK 喇!! 而且主要係怕有細菌, 老公話幾十蚊一杯應該無MACDONALD嗰D咁多菌啩!! 我就唔理咁多, 食得好lumlum!!!!



之後, 行番去牛頭角嗰邊搭小巴番屋企, 見到隻發光兔仔!! 嘩!! 成晚著住燈??

相信住牛頭角嘅朋友仔就一定知道呢隻兔仔係邊啦!! 其他朋友仔估下乜野建築物有兔仔燈??


沒有留言:

張貼留言