2007年1月9日 星期二

愈來愈多生意^.^

自從12月尾開始幫街坊同舊學生補習之後, 愈來愈多家長搵我!!

hehe... 就快可以開Miss LI補習班!!

有個舊家長話佢個仔仔掛住我, 轉左而家補開個miss搵我, 聽到都好lumlum!!

有個女女話而家d英文聽唔明, miss li教就一定明, 咁嘅belief都得我幾lum, 個家長想我幫下手, 等佢個女成績進步番!!

最好就係佢地知道我有左baby, 叫我唔好走來走去, 佢地帶仔女上我home補, hehe.., 留係屋企搵$$嘅感覺好good呢~~

其實我只係收佢地朋友價, 自己咁多年無補習都唔知道市價係點??上次同比比傾開佢話我地係合格老師所以理應貴d, 話我開價太低, 可以搵多d錢!!

我都想搵多d, 不過我又覺得小學生啫, 而且又唔係高尚住宅區, 家長大把錢嗰d, 唔知道呢, 如果你地知道市價話我知啦!!

我而家希望學生個個都1月尾考試考好d, 真係搵miss li補習有進步就好喇!! 遲d可能開始小組補下, 等佢地互相學習.... 加油加油


沒有留言:

張貼留言