2007年1月12日 星期五

第5次見面 - 私家醫生

終於update喇!! 今次去見dr. wong佢無比超聲波相我, 反而比左隻DVD我!! 佢將成個檢查過程錄影左, 跟住我又發現月電腦睇唔到, 只可以放入DVD機睇, 所以又upload唔到上Blog比大家睇, 咁點好呢, 唯有用相機影部電視啦!!所以d相唔多清楚, 加上baby今次唔多合作, 背住左我地!!

下面第一張相係醫生量度佢嘅身長嘅, 睇唔睇到右下角呀?? 8.34cm喇!! 一個星期後又大左1cm喇!! 個頭係右邊, 背影黎嘅!!

第亞張係咪好似好得人驚咁?? 唔知道係咪叫3D ultra sound呢?? 不過佢話我baby只係13week幾, 睇得唔多清楚, 但可以睇到5隻手指仔喇, 好似放左隻手係咀邊, 唔知係咪食手指呢??

整體上baby size正常, confirm預產期係7月13日, 話我重左6磅都算幾多, 可能因為我好胃口, 又無嘔, 佢話最好成個大肚過程重25磅喎, 但好多人都重多過30磅, 咁我洗唔洗食少d?? 佢又話唔洗!! 下次2月8日先再去lu!! 不過諗緊20週去邊度照結構性照聲波好....

baby今次都有蝦仔彈, lumlum, 但可能因為唔係量度頸皮, 唔洗zoom咁近baby, 無上次睇得咁耐咁清楚!! 希望baby你自己乖乖地健健康康吸收多d, 生長得好d啦!! 一個月後先見面喇!! 到時先照你係仔仔定女女啦!! 等你踢我啦!!


沒有留言:

張貼留言