2007年1月6日 星期六

無寫blog的日子(2006-12-29) - 下半日 - 探BBs

12月29日補完習出發入左沙田探中學同學兩個囡囡, 好cute, 好好玩!!

左手邊就係mummy喇!! 大囡2歲7,8個月, 細囡一歲2,3個月!!

我同比比auntie去<玩具反斗城>買左聖誕加新年禮物比佢地兩個,  係一張好多野玩嘅枱仔!! 兩個玩到唱歌跳舞咁好得意

兩姊妹一齊玩好lumlum!!


玩完一輪daddymummy捉左兩個上bb櫈坐定定,  原來夠鐘食粥仔!!

我同比比一人餵一個, 比比餵細妹!!

我餵家姐仔, 兩個食野都又快又大啖又乖, mummy話係auntie餵先咁醒

daddy同比比auntie研究相機, 經過兩年幾影bb同湊bb嘅磨練之後,daddy已經成為好專業嘅湊仔公同影bb相嘅專家喇!! 而且佢係好鐘意好投入嘅daddy, 冲涼換片餵夜奶一手包辦,叻過mummy好多!! 哈哈!! 老公你都要咁好呀!!!

呢位 daddy嘅金句: "希望屋企永遠都有一個baby!! 未識行任抱任攬任抱嘅baby"!! mummy話佢養到都無所謂喎!daddy加油啦!!

以下嗰啲係2005年12月影嘅, 見到佢兩個一年後大個左咁多, 忍唔住upload埋舊年嘅比大家比較下:

舊年嘅妹妹仲係非常baby!! hehe~

家姐仔好cute, 行黎行去!!

舊年嘅我可以同家姐仔玩飛玩轉同fing左fing右, 今年比人嚴禁lu!!! 驚整親我個肚



下年帶埋我個baby同你地一齊玩啦



沒有留言:

張貼留言