2007年1月6日 星期六

無寫blog的日子(2006-12-31)

2006年last day!!!

我地兩個想 睇"小企鵝"英文版!! 全香港竟然得3間戲院有得睇!!兩間香港島, 一間東涌!!

我地揀左東涌, 打算行下街,, 唔好去港島同人迫倒數, 然後早啲返去休息, 平平安安過除夕!!

去到大約6點半, 首先去買Happy Feet嘅tickets, 但係7點幾嗰場竟然cancel左, OH My GOD!!! 要等到21:50!!! !! 但係去到東涌一定要睇嘅,  等就等啦


行下<東薈城>先啦!! 有好多christmas decoration, 影左好多相




行左一陣就腳仔軟, 加上我真係唔鐘意行街嘅.... , 但又食飽左, 去邊好呢!! 老公話, 搵地方坐下打機啦!! 所以我地去左KFC玩PSP!! (lou, 我玩緊monopoly 呀!! )

近期成日掛住雪糕, 唔食得特別想食, 老公話呢杯都幾似喎!!

打機嘅時間真係快過行街好多, 眨下眼差不多9點半, hehe..., 睇戲lu!!!

好好睇好cute嘅企鵝bb!!! 我覺得英文版會好睇過配音廣東話版!! 傳神啲嘛!! 唔會配到俗晒!! 啱晒小朋友睇!goodgoodgood

倒數之時, 我同老公係MTR!! 

Happy New year!!! 2007一定會更好更lumlum!!


沒有留言:

張貼留言