2007年1月17日 星期三

憎左熊貓....

電腦down左兩日......

中左<熊貓燒香>病毒, 所有exe檔嘅icon變晒熊貓樣, 激死我

好彩有貴人阿英救援, 連續上左來屋企兩晚, 不單救左我部機, 仲去埋老爺屋企幫老爺部電腦加左ram同加大左hard disk!

我都整開又整, 買多左個250gb嘅hard disk!!! 呵番自己!! lumlum!!!

剛剛先裝番好晒所有software, hard disk仲format緊!! 阿英先至走左一陣, 陰公..... thank you very much x 10000000!!!! 各位我呢個老友專業整機, 如果大吉利是有需要就搵我幫你搵佢啦!!

掛住blog同你地所有bloggers, 所以一好番就上黎寫幾隻字!!!

好夜喇!! 好攰喇, 要快d瞓喇, 明天再寫啦!!


沒有留言:

張貼留言