2007年1月23日 星期二

叉電前....

 冲完涼又忍唔住上番黎留番隻字, hehe

 我呢幾日都仲要繼續6:30起身耕田, 計落而家22:30瞓著, 都只得8個鐘頭, 真係要快d去叉電先得喇!!

好彩小朋友考埋聽日就教完喇, 我只係補埋今日下晝習, 聽日一放工兩點, 就可以返屋企見老公同休息喇!!  老公今日返中, 11點先放工, 我等唔到你喇!! 你乖乖地返黎陪我瞓啦, 周公屋企見喇!!

尋晚又係老公放工9點幾返黎, 叫醒我食野, 然後轉頭11點幾又要瞓, 今朝我起身番學佢又未起身!! 乜原來以前要番工見得咁少嘅!! 嘆左幾個月慣左成日痴住添

要瞓喇, 成日比部電腦吸住都唔係辦法, good night!!!!

 

 


沒有留言:

張貼留言