2007年1月19日 星期五

1月18日 大埔一日遊 - 香港鐵路博物館

嘻嘻!!

!! 今個星期老公放假, 眨下眼就星期四喇, 好似都無乜去過邊度玩咁, 所以我地兩個決定出發去玩下同影番1日相先, 目的地就係大埔喇!!

首先介紹今次帶出街嘅新monchhichi - 由

繆同盈新婚去北海道honeymoon買比我地嘅手信 - 扮熊monchhichi一隻!! thanks!! (好彩唔係扮熊貓
). 仲有條大魚添, 請我食啦!!

熊仔腳板都好cute!!

到達大埔, 落巴士都唔知道自己係邊, 見到好多單車同唐樓, 哈哈, 好似返左大陸咁, 老公仲話我個頭髮好似變左九十八十年代???

行下行下又發現左條"壞人街"!! !! 搵個壞人同佢影張相先

仲行錯路入左條村

兩個傻人邊行邊影, 都好lumlum

終於到左喇, 有無發現我換左件felix the cat T-shirt呀? 因為件冷衫好拮肉,所以喺大埔買左件衫換

香港鐵路博物館即係以前嘅

大埔墟火車站

係咪好似要買飛咁嘅樣呢?假!免費入塲!

售票處入面嗰個係我嚟



係咪好好feel呢?

第一架見到嘅火車卡

比火車揰到飛起!(後尾先發現係車尾瓈
)

我無得影跳跳相喇!唯有

下爬上火車啦!

好凍咁喎!乜野朝代嘅軍人呀?

跟住呢兩張我好好好鐘意,平時自拍會好大頭,但揸住腳架, 再10秒自拍就可以由上影落黎!條路軌好靚呢!黑白靚定彩色靚d呀?

跟住有好多張用腳架自拍嘅合照!



呢張係影比

小鬼阿漕妹!
!我地兩個
你呀!!

跟住行去前面嗰兩卡車繼續影

咦!有野玩!夠位喎!爬入去車底玩下先

比老公偷影左!話我曳

哈哈!唔怕啦!玩下之嘛!好安全!

發現以前KCR嘅標誌係

99

去到最後一卡可以上去玩嘅火車喇

最後送上由威威先生編導嘅短劇!(爭D拍左AirWave「你搭錯車呀」嗰個廣告)

「byebye喇!我要走喇!」

「byebye!!」(仲笑得咁開心
,以為係拍戲扮走?)

開車喇~~~~

吓!真係開車!

「老婆!唔好走呀!!!!!!」

好啦好啦!

「司机唔該停一停車吖」

從此,佢地兩個就開開心心.......

幸幸福福...........健健康康.........平平安安..............甜甜蜜蜜............咁一路落去喇..............

走喇!byebye!



沒有留言:

張貼留言