2006年11月22日 星期三

代課的最後一天

返工嘅時問真係過得好快!最後一日代課,有少少唔捨得!另一方面,又覺得星期四終於可以瞓飽先起身好lumlum!hehe....如果教書都可以好似老公咁返3日放2日就好啦!

同3B班小朋友對住左3日,已經有d感情了!佢地知道我係last day都問仲會唔會再見!我話當然有機會啦!佢地話咁希望曾老師繼續病唔好返咁你咪可以繼續代囉!哈!咁黑心唔啱喎!

不過校長都話好有機會要再代,因為佢似係情緒病!呢間學校近幾年成日有老師抑鬱病,係咪真係太stressful呀?校長你要留意下喇!

仲收到舊年班仔女畫嘅圖畫!每人仲有一張紙仔同我講野!thanks very much!! lumlum

最後去office簽收據!原來小學代課係$7O3一日!無分職級!所以努力左3日共賺$21O9!

改晒簿,寫好memo交代我3日教左乜之後都只係4點3!等到準時5點放咪要呆45分鐘?所以好勇敢咁敲校長室問: 「校長,我好乖咁改晒簿執晒野喇,可唔可以早啲走呀?」

「當然可以啦!唔該晒你呀!下次再揾你幫手你仲代唔代呀?」

OK!! 無問題!到時再傾啦,byebye!!!

咁就好lumlum好開心咁完結左第1次代課了!


沒有留言:

張貼留言