2006年11月21日 星期二

給BB的信


BB:

今日我代完課很疲累,和老公在梳化看電視食米粉時,你突然咬佢腳趾!佢突然大叫,嚇到我成個彈起!當我知道你咬佢時,我又驚又嬲!不顧一切拿起拖鞋打你並拉起你入廚房!!!

之後越諗越擔心越嬲越傷心!也顧不得肚裡的baby大哭了一塲!

我不明白......我不明白你為何會突然咬人

我怕............ 我很怕你突然的壞脾氣,每次都把我嚇得半死

我嬲.............我嬲你明知不應該,明知會被罰,但仍然如此

我恨.............我恨我聽不懂你的話,明白你的心

我擔心..........我擔心baby出世後和你的相處

星期四約了animal communicator - Rosina,她會上我地家和你傾計,希望佢能明白你, 你要坦白話我知你到底想什麽呀!

                                                                                                                                                                      永遠愛你的

                                                                                                                                                                                   媽媽


沒有留言:

張貼留言