2006年11月21日 星期二

代課的第二天

昨晚老公返夜, 我自己一個9:30就瞓了! 好攰呀....... 一掂到張床就昏迷了!!

瞓到今朝6:30起身, 買埋早餐7:20就返到學校了! 準時!! 乖女

今天的堂好密, 只有兩節空堂休息,  加上天氣不好, 天陰陰一整天, 令人更加眼瞓和累呢!!

後來下午更加落起傾盆大雨, 黃色暴雨警告.... , 全校走廊都濕晒, 要行得好小心才ok呢!!

雖然以上種種都不太lum, 但仍然好快就放學了, 小朋友走晒, 我就努力改簿, 改晒尋日比的功課, 再改埋另一叠10月份嘅dict便大功告成了!!

今日放學有節目!! 有幾個舊年嘅學生約我放工後去大快活tea!! 於是5點一齊去!! lumlum!! 佢地嘅家長係大快活嘅另一邊等佢地, 而我個老公又係!! 我地大家都有人湊放學!!

而家又好眼瞓了


沒有留言:

張貼留言