2006年11月15日 星期三

眨下眼

眨下眼

就兩日了!!! 好似做左好多野咁, 又好似無做過啲乜咁!

尋日接到mummy電話, 原來爸b都識得norma同都好鐘意佢!! 哈哈!! 好lumlum!!! 我地兩父女一樣!! 心靈相通呀!!! 而且知道mummy同爸b都有睇我個blog!!! 更lumlum呀!! hehe...

有個識左10年嘅中六七好朋友有煩惱!! 連續見了兩晚!! 上了我家傾了好多計!! 甚至出動了norma的

feeling wheel去表達feelings同release!!! 而家借左比佢!! 希望真係可以幫助你地嘅溝通啦!!! 我會支持你的!! 加油呀!!!

昨天下午同表姐講了3個半鐘頭長途電話

, 我講norma個seminar啲野都講左個幾鐘了, 然後又到loulou講轉工賺多啲$$下年回香港嘅大計, 再一齊研究下個resume點寫, 哈哈, 好彩而家d長途電話咁平!! 講到個手提電話好似就快著火咁!! 老公鬧我會影響個腦!! 太多手提電話都係no good, 我會多d用hand free喇!!! 唔通應該係屋企裝番個住宅電話?? 之前覺得兩個成日去返工嘅人都唔會多用屋企電話所以無安裝到, 而家可能真係要諗下先!!

今日下午帶bb去荃灣冲涼, 然後去左攞

厠所仔嘅禮物!! 係我係佢嘅blog度答中問題嘅禮物黎!! 多謝big dan!!

老公今晚返夜!明天會第一次去睇私家醫生!! 第一次見到baby同知道幾多週了!希望見到baby嘅心跳啦!!!

 


沒有留言:

張貼留言