2006年11月28日 星期二

2006年11月28日 - 廸士尼^.^(第一次)


今日下晝同老公去左廸士尼,下晝3點半去到,6點9走人!吓!咁咪好貴好唔抵!

唔係呀!由於maggie小姐喺裡面酒店做,所以可以帶我地入場,唔洗錢!

所以廸士尼樂園=樓下公園,我地兩個可以得閒就去行下睇下了!

Thank you Maggie!!


一去到3:30有<花車巡遊>!! 即刻霸個靚位睇左先!!


我最鐘意呢隻!!

今日主要只玩左呢部分: adventure land!!

去左trazan間treehouse!!

玩左木伐!! 同睇左lion king個show!!

去到disney一定要........扮鬼扮馬!!

今個月至12月尾有christmas show!! 6點鐘!! 仲有假雪添!!  

睇完已經天黑了 仲未睇stitch喎...., 老公話下次先啦!! 最後同我去買左今日行程唯一嘅消費: Stitch & Lilo聖誕吊飾!  lumlum!!!

老公話Lilo同佢一樣係<大鼻族人>!! 哈哈!! 希望baby似我個鼻啦!!

老爺奶奶去完旅行係機場, 大家係欣澳站見面, 請埋maggie一齊去DINNER!  lumlumlum!!


沒有留言:

張貼留言