2007年12月12日 星期三

學習relax

突然發現我要重新學習"RELAX"!!! 放鬆自己!!!


Cary明明係一個好positive, 最緊要開心嘅人黎咖嘛(自從睇左我本至愛嘅書you can heal your life之後)!!!


點知道做左阿媽之後, 好不自覺咁好緊張, 其實係好不受控制嘅呢, 始終陀左40個星期, 咁辛苦先生左個仔出黎, 當然係心肝寶貝d啦!!!


好想樣樣對仔仔嘅野都做到最好, 亦都好想身邊嘅人做到我心目中好嘅野!!! 唔記得左接受人人都有自己嘅一套, 成日忍唔住出聲, 自己好似好多criticism咁, 哎呀!!! 自己同身邊嘅人都辛苦晒喇~~~ 真係sorry喇!!!


其實, 對仔仔無害嘅野就ok啦!!! 唔洗樣樣都100分啦!!! 從來都唔係完美主義者嘅我要再放鬆d先得!!!


諗番多d好野先~~~


我要做開心mami, 仔仔就會係健康lumlum baby!!


I am willing to change and learn for my highest good~~~


I am willing to release all stress~~~


I am willing to release all fear, all guilt, all criticism, all anger~~~~


I am willing to be happy, healthy, wealthy n  lumlum always!!!!


I have wonderful relationship with my son n my family!!!!


I am willing to be loving n lovable ~~~


I love n approve of myself~~~


I deserve the best n I accept the best without guilt!!!!!


PS: 仔仔豬好番好多喇~~~ 無乜咳咳喇!!! 尋晚仲瞓左8個hour先醒黎食奶添~~~ 加油呀!!! 就快win咖喇~~~


15 則留言:

  1.  Hi ~ 第一次留言, 我追咗你個blog好耐la!
    其實你已經做得好好ga la! 你放鬆d la! 我都驚緊遲d 我會發傻tim ar! 因為我個曳B 3月會出世! 我成日參考定你D 經驗ga! 比心機 ! 加油ar!  
    祝囝囝豬早日康復! 佢好精靈靚仔ar!

    回覆刪除
  2. 放鬆D啦﹗﹗你已經係一個好好好好好0既媽媽喇﹗﹗ 我都要學習放鬆呀﹗﹗
    btw 本 you can heal your life 係講D乜0架﹖﹖我稔我都需要睇 D 令我稔0野稔得positive D 0既書!

    回覆刪除
  3. cary, 慢慢黎啦, 而家先係漫漫長路既開始, 學識relax係一件好事. 加油呀, 大家一齊努力做個開心媽咪 . 我由day 1 開始已經俾人話我緊張到不得了, but 我都開始學緊做個輕鬆mami.

    回覆刪除
  4. 呀..記住買定支噴鼻鼻係屋企俾仔仔豬啦

    回覆刪除
  5. 放鬆D啦..香港人
    小瑜第一次病我都好緊張, 後來佢再病, 我已經學識放鬆D啦, 小朋友點會無病丫.. 只要唔係大病就好啦~
    你係一個好開心既人黎架..要繼續將你既開心傳俾囝囝呀

    回覆刪除
  6. 我都學習緊呢樣野, 始終係第一次做MAMI ,所以比D時間啦.

    回覆刪除
  7.     好鬼認同你講0既0野...呢1年生0左阿仔后, 我都比自己好大壓力...搞到自己都會唔開心... 回想番生bb其實應該係一件開心事...不過, 好彩通常都係鬧工人多, 因為唔想比佢覺得我太easy going而鬆懈落來... 你都唔好太担心, 小病是福

    回覆刪除
  8. 我成日比人話我超級緊張架啦,但我只是對著某些人才會咁緊張咋喎,因為有些人真的比較粗枝大葉的,我唔會怪佢地,因為佢地未經歷過,相反我自己睇住阿仔又好自在.久而久之,佢地就會明白.anyway我覺得妳做mami係超好的,仔仔豬真的好幸福哦

    回覆刪除
  9. Cary, 你真係要放鬆d啊~~~ 雖然我都係一個好緊張既人, 不過我都學習緊放鬆, 佢地仲有好長既成長路, 小朋友一路上都會不斷有驚喜比我地ga.....

    回覆刪除
  10. 唔...... Cary 你真係要放鬆下喇~~ 最緊要係大家開心,唔好太緊張!

    回覆刪除
  11. 呢個似乎係我地必經的formula :好想做個好媽媽 > 太上心 > 太緊張 > 唔想放手俾其他人幫忙 > 攰 > 影響情緒 > 發現咁落去唔掂 > 發現要學習放鬆 > 成為又開心又好的媽媽!
    呢幾日你同冧冧仔打緊扙,緊張係必然啦!好驚做少左d乜,就令佢冇咁快好番,right ?
    好歌獻給你!ENJOY!
    http://hk.myblog.yahoo.com/tsuenwan363/article?mid=994

    回覆刪除
  12. 做左人媽咪之後,真係覺得自己有好多野要重新學習! 大家一齊加油努力丫!

    回覆刪除
  13. 唉! 我都驚我係咁,話晒你都已經做咗媽媽,但我未有bb都已經成日諗點樣可以唔俾我老爺奶奶同d麻煩親戚接近我個小朋友,有時真係諗到唔想生,因為真係唔想攪到要同人爭仔...唉,真係幾困擾,雖然呢d事未必會發生,但我都係好憂慮囉!

    回覆刪除
  14. wa, it's still early in the game wor, GOOD FOR YOU to be aware la, I have faith in you!

    回覆刪除
  15. 咁咪好囉~有開心嘅媽咪,先有開心baby架!祝你哋一家人都咁happy~
    珏霖仔好番你就安樂晒啦!

    回覆刪除