2007年12月9日 星期日

同仔仔一齊打仗

仔仔豬仲未好番呀~~~  


仍然好鼻塞, 日頭放唔低落床瞓, 放低好易會喊醒... 而夜晚就好少少, 可以放低下, 不過都係會喊, 見到佢唔舒服又瞓得唔好真係好陰公呢~~~


 (而家就係咁寫緊blog喇, 阿仔鼻塞合唔埋口瞓呢, 陰公)


係屋企休養左兩日, 都係呆呆地咁~~~~  


(睇緊dvd呢)


今日仲打乞嚏多左同埋咳密左添呢, 下晝要再同佢睇多次醫生先得呢!!!



我有用呢個黃鴨仔吸鼻器同佢吸鼻鼻呢, 不過就未試過加盬水, 只係就咁吸或者用棉花整濕先咋~~~



已經飲多左好多水水咖喇 ~~~



個傻豬其實仲識玩同埋笑咖~~~ 自己打完乞嚏同埋咳完有時都會笑呢, 所以都無咁擔心~~~



不過, 都係好擔心好無奈呢~~~~


好想好想仔仔豬快d完完全全好番晒啦~~~ 如果可以嘅真係好想代佢病呢!!!


但係mami都知道你要自己打羸仗先可以有抗體, 下次就可以叻叻豬d!!! 加油呀~~~ 呵番晒~~~~ 我地一齊努力啦~~~


20 則留言:

  1. 呢啲天氣好容易傷風咳, 買支噴鼻鹽水, 可以通鼻塞, 又可以清潔鼻孔嫁! Watson's or Manning 的藥房部都有得賣, 要藍色字個隻先好買, 我忘記了牌子名啊!  

    回覆刪除
  2. 如果仔仔豬都仲好精神,識笑識玩都唔洗咁擔心。 仔仔豬,快d好翻呀,否則你媽媽會好擔心你架!

    回覆刪除
  3. 呵番 mame and baby and daddy tim! add oil! add oil! have fun getting sick the first time!

    回覆刪除
  4. cary, 有一隻噴鼻鹽水, 同通鼻塞滴劑好好用架, 係醫生recommended既. 一般情況下都可以用, 我妹妹豬用過, 非常好. 今晚影完相send俾你啦. 係藍色box架. 應該同auntie jessie講既係同一隻.
    [版主回覆12/11/2007 11:13:00]唔該晒你呀~~~
    我都唔知邊隻, 等你photo先得~~~ thx~~

    回覆刪除
  5. 我bb好怕人地整佢個鼻,如果用噴鼻鹽水會唔會好唔舒服架,佢成日個鼻都有好多鼻屎,用噴鼻鹽水得唔得呢??

    回覆刪除
  6. 見到珏霖甘辛苦, 真係心痛啊 ~~~cary, 你自己都要好好保重身體啊.....呢d天氣真係好易病, 我地全家都叫好番晒了, 珏霖都要快d好番啊....

    回覆刪除
  7.     其實會唔會著凡得太少衫著涼?抑或屋企有人病, 咁咪傳染0左... 唔緊要啦...小病是福

    回覆刪除
  8. 琳霖好快冇事架啦....佢見到咁愛佢既媽媽唔開心,都會好快康復呢....cary: 你自己都要保重呀....

    回覆刪除
  9. 同生理鹽水同佢滴鼻啦, 滴完大概3-5分鐘就俾佢坐好個人, 又或者將佢反轉個身, 等佢d鼻屎同鼻水流出來--- 生理鹽水好好用架, 滴耳朵等d耳屎軟化都得架!!
    你Take care la~~我都傷風呀

    回覆刪除
  10. HI.....我家豬豬試過兩次流鼻水....(不過無發燒)...我個中醫建議我用薄荷葉煲水比豬豬飲....唔苦的...只係涼涼地...用黎沖奶都得...豬豬兩次飲左都好番....無睇醫生.....你可以試下.....

    回覆刪除
  11. 仔仔豬病成點呀?? 今日好d嗎??

    回覆刪除
  12. 不如你飲埋康鈣c,多d維他命c,可能餵人奶會pass埋俾仔仔,等佢多d抵抗力,快d好返.
    仔仔豬快d好返啦.
    [版主回覆12/11/2007 11:10:00]我有呀~~~ 一日一杯希望有幫助!!! thanks!!

    回覆刪除
  13. 仔仔病左,做媽媽一定好心痛.希望佢快0的好返

    回覆刪除
  14. 呢個吸鼻器唔太好, 我都有個, 但係 P 記 個吸鼻器好好用, 又方便, 你去Manning 睇下啦..

    回覆刪除
  15. 仔仔豬 d 精神好似好番 d, 快喇快喇, 就快好番晒0架喇~~~

    回覆刪除
  16. 仔仔豬加油呀! 要打勝仗呀!

    回覆刪除
  17. cary, 我post唔到張相, 俾個名你去買, mannings and watsons都有, 兒科醫生recommended既.
    平時洗鼻鼻既叫做 : Sterimar (鼻潔靈), 冇side effect, just seawater as for clean purpose as the air pollution in Hong Kong is serious which makes the nose very dirty even for baby. 藍白色盒有隻海豚係上面, 一般我會係用cotton stick之前噴一噴and then 再幫阿b撩.
    通鼻既叫做: 安鼻靈, 只係早晚用一滴就通哂. 唔好成日用, 有塞先用.又係藍白色盒.
    呢d要有一支看門口, 兒科醫生講既, 話依家有好多小朋友有氣管呼吸問題.
    [版主回覆12/12/2007 19:59:00]唔該晒~~~

    回覆刪除
  18. 我好慘呀Cary,恩恩豬同我老公現在兩個一齊病咗呀!兩個上嘔吐下腹瀉又發燒,我要照顧佢兩個,仲要湊澤澤豬,又驚澤澤都病埋...哎呀!~~

    回覆刪除
  19. 給Cary and 小豬-倩渝嘅媽咪: ,你好呀!我响之前嘅回應度見到小豬-倩渝嘅媽咪講話Cary呢個 吸鼻器唔好用,介紹話响Manning有個P 記個吸鼻器好好用又方便, 唔知你地介唔介意可否post個你地所講嘅P 記吸鼻器俾我睇下同埋寫個牌子嘅全名與大概價錢,唔該晒!!! 真是感激不盡!!!

    回覆刪除
  20. 珏霖咁精靈,應該好快會無事的。

    回覆刪除