2007年12月3日 星期一

影出最真最自然嘅小珏霖^.^

尋日影完畢業相, 我地又上左annick ee同uncle球屋企!!!


uncle球就用佢部靚靚相機同我地影相喇~~~


睇下~~~~ 我好鐘意嘅小呆豬珏霖



傻笑嘅小珏霖



坐車仔嘅口水佬珏霖



比dadi同mami錫扁左嘅無奈小珏霖~~~ 哈哈~~~



仲有呢張好溫馨嘅mami同珏霖仔呢~~~



瞓係mami臭腳上面嘅口水佬~~~



好開心呢~~~~ ^.^



靚相機加技術~~~ 哈哈~~~ 真係好lumlum呢~~~


uncle球攪緊攝影生意~~~ 主張影出bb最自然同最真嘅一面!!! 好似venture嗰類咁, 唔係著造型衫衫嗰d呢~~~


我都有興趣係d特別日子帶仔仔豬去d特別嘅地方, book個攝影師幫我地一家影d靚d特別d嘅相呢~~~ 平日就靠番我地自己部機嘅連環快拍啦~~~ 哈哈~~~


有興趣就去uncle球嘅nature workshop睇下啦~~~ 


PS:  uncle球嘅nature workshop網站update中, 遲d整好我再介紹大家去過啦!!


19 則留言:

  1. d相影得好靚~

    回覆刪除
  2. 嘩~~珏霖好多口水呀~~ 好得意~ ^0^

    回覆刪除
  3. 靚相機影出黎係唔同d 喎!
     
    我都係無咁鍾意o個d 著造型衫o個種影樓,係鍾意 venture o個種!不過venture 係超級貴!我聽過其他媽媽講話最佳影相時候係等bb 識坐後,咁樣同佢影相會容易d 控制呢~

    回覆刪除
  4. 珏霖 d 口水好似一條冰柱呀

    回覆刪除
  5. 我昨晚係facebook睇咗輯相, 真係影得好靚, 好自然啊......

    回覆刪除
  6. 仔仔豬好鬼得意呀!!!
    話時話, 我覺得 venture 影得麻麻, 因為我睇過 d bb 相, 唔係造型相, 係自然果隻, 影得好過 venture~~~

    回覆刪除

  7. 呢張好靚 !

    回覆刪除
  8. 影得好好呀!!

    回覆刪除
  9. 我亦系好中意尼张,耶~~~!

    回覆刪除
  10. 嘩~珏霖好多口水~

    回覆刪除
  11. Ho lumlum ah! uncle Kau You're the best!!!!

    回覆刪除
  12. 真係好多口水呀..哈哈

    回覆刪除
  13. 真係影得好靚呢!

    回覆刪除
  14. 真係影得好靚好靚呀 !!!!

    回覆刪除
  15. 第一張真係好呆呀~! 不過又好Q~!

    回覆刪除
  16. 嘩...珏霖d口水同我Adrian有得"輝"呀...佢而家一日要換差不多10條口水肩呀...洗"c"我姨媽囉...

    回覆刪除
  17. d相影得好靚喎!

    回覆刪除
  18. 好正呀o的相.......................

    回覆刪除