2007年12月14日 星期五

識唔識聽bb話???

小珏霖呢幾日開始不停咁同我地講野, 真係好多好多野講呢~~~把聲好得意呀!!!


好想聽得明佢講乜呢~~~


不過, 想像到佢開始識講野之後實會mamama媽到我暈呢~~ 哈哈~~~


拍左好多video, 跟住爺爺嫲嫲尋晚發現左呢段嘅仔仔豬好似講左3個有意思嘅字呢!!


係大約15秒嗰度, 你開喇叭聽下, 記得留言話我知你聽到d乜喎, 哈哈~~~







PS: 今朝我同仔仔豬去覆診, 已經完全康復喇~~~ 醫生都話咁快嘅?? 叻叻~~~ 可能mama milk同康鈣c真係有幫忙呢~~~


PPS: 今日下晝我放左成功嘅半天假喇~~~  


出左去做YOGA, 而仔仔豬就跟住爺爺嫲嫲, 仲肯一路投訴一路用奶樽飲左3安奶奶!! (我泵左少少試下先, 廢事又要倒)


於是我唔洗趕番去仲可以行左陣旺角~~~ 哈哈~~~ 好lumlum呀~~~


多謝晒同辛苦晒爺爺嫲嫲~~~


** 佢好似話"好驚呀~~~"咁嘅音咖~~~~ 哈哈~~~~**


沒有留言:

張貼留言