2007年12月28日 星期五

奶媽病*.* & mingming wedding

今日去左老爺屋企, 仔仔由爺爺睇住, 我就食藥休息!!!


不過病情仍然好反覆~~~ 仍然發燒~~~ 38至39度!!! 食完藥就38, 幾個鐘頭之後又38.8~~~ 唉~~~ D骨好痛..... 頭又痛......... 左邊奶樽仲係有D硬塊!!! 到底D抗生素有無效呢???


我要健康健康呀~~~~~~~~~~~~~~~


因為病左, 覺得D mama milk少左好多咁, 驚仔仔豬唔夠飽, 今晚老公放工買左A+, 臨瞓比仔仔食左4安, 希望佢飽飽, 今晚好瞓D啦~~~


唔通天意叫我開始慢慢同仔仔戒MAMA MILK?? 仲打算比佢食多幾個月添......


post番尋日mingming ee wedding d相先~~~ 


因為...... 聽日未好番晒嘅cary一家又要去另一個wedding喇~~~ 契媽同鬼佬契爺補擺酒呀~~~ 又係一早做姊妹直落呢~~~~ 我一定要健康舒服呀~~~~~~~~~ god bless me~~~~~


*************************


一早係酒店出門嘅mingming ee加姊妹團!!!



比人玩得好慘嘅兄弟~~~



知道mami唔舒服成日都好生性嘅仔仔豬!!! 好似小吉咁乖乖, 自己係車車都好lumlum呢~~~



下晝去法國醫院睇醫生~~~ 唔該晒老爺係酒店睇住仔仔~~~



39度呀~~~~ 陰公~~~



黃昏係酒店宴會廳由律師主持結婚儀式~~~ uncle hong, 你以後要好好地對mingming ee呀~~~~



繼續好乖乖比個個抱都得嘅仔仔~~~~










恭喜晒呀~~~~~


我要去休息叉電, tomorrow到陪契媽喇~~~ byebye~~~~


21 則留言:

  1. 你今日點啊? 好返d未啊, 我完全感受到你有幾辛苦,因為我都試過. 你都好勁啊, 發緊燒都可以走足全程.

    回覆刪除
  2. Cary 奶媽, 係我呀, Mancy呀! 你點呀? 仲有無發燒呀? 希望你快啲好返啦! 阿仔要milk milk架, 哈哈!
    希望你唔介意我睇你個blog啦, 因為之前同ka yan媽咪講過, 諗住上佢個睇睇, 點知見到你個blog, 所以入去睇睇同問候下你囉, hehe!  
    [版主回覆12/29/2007 08:18:00]梗係唔介意啦~~~ 多d黎探我地啦~~~
    我仲未退晒燒呀~~~ 不過而家又出發做姊妹喇!!

    回覆刪除
  3. 慘囉, 咁多節目又病左~~ 快d好返....健健康康
    btw, 小吉呢期已經無珏霖咁乖乖坐定定, 佢成日都想我地抱佢睇野........ 要用手指指佢先會停

    回覆刪除
  4. 咁情況,妳要收奶囉,因為我嗰時同你一樣呀乳腺炎後,只要阿仔一啜or揼or手楂milk出黎都會發燒架,但只要你停左唔餵呢,過一日就退燒架啦.你真係要收奶,停一頭半個月先啦(如果真係想繼續餵的話)唔係就由得佢無囉,都無計架,你都唔想架!!!媽咪身體重要呀!!!

    回覆刪除
  5. 好番未呀!!! 小心身體..喺度祝你和你一家人身體健康..快快樂樂!!

    回覆刪除
  6. BB件衫好有型呀﹗

    回覆刪除
  7. 希望你快d好番la ! 下星期二得10度,小心身體呀!
    ”親愛的主呀!求主可以比 Cary 快d好番,亦都要保守Cary 要有強壯的身體去照顧囝囝,感謝主,俸耶穌基督的名禱告.阿們."

    回覆刪除
  8. cary你發燒要快d休息多d啦..快d好返快d好返快d好返快d好返.

    回覆刪除
  9. 只要乳腺唔block就唔會再燒架啦!試下message 下個breast,同埋放多d milk出嚟睇下得唔得.....不過,你食anti-biotics對mami milk有冇影響?我之前試過又係乳腺炎,食antibiotics,點知原來隻藥有輕瀉作用,對大人嚟講冇咩影響,但對bb就會令佢肚瀉,所以留意下仔仔d便便okay or not.

    回覆刪除
  10. Oh .....Cary 你病了呀..宜家好D未呀?....take care...祝早日康復....
     
    你已經好叻喇,mama milk到宜家...努力呀~~~

    回覆刪除
  11. 真係好姊妹之中嘅好姊妹啦!
    你個姊妹look好有sailor moon feel 呀!

    回覆刪除
  12. 唉呀...病咗仲要好咁function...陰功囉..好彩囝 囝都好生性...

    回覆刪除
  13. 加油呀!戰勝病菌,唔好放棄繼續餵人奶比霖霖食呀。有次我病左,都有諗過放棄餵人奶比柔柔食,但醫生同我講如果我冇餵到人奶的話,你個女好可能都比我既病菌傳染左而病倒喇。原來,人奶既抗體係可以強到戰勝病菌傢,勁呀。

    回覆刪除
  14. 病病呀!!休息多d喎!!

    回覆刪除
  15. 你好番哂未呀??就算要去街都要小心身體,著多件衫唔好再凍親啦,知無???

    回覆刪除
  16. cary你好d未呀, 呢2日勁凍, 唔好帶仔仔豬出咁多街啦.

    回覆刪除
  17. 好番未呢?休息多d,保重身體呀.
     

    回覆刪除
  18. 你真係勁,發燒都仲要咁辛苦,保重身體吧,多點休息。

    回覆刪除
  19. 發燒都要做姊妹真係好辛苦呢...仲要著背心裙!保重身體呀!

    回覆刪除
  20. 有你這個朋友真係好,病到咁辛苦都幫手同出席老友的婚宴。

    回覆刪除