2007年12月2日 星期日

同auntie比比影畢業相

今日我地一家人入左沙田同auntie比比影畢業相~~~


恭喜比比master畢業~~~ !!!


好多好多相, 不過未有時間整理呢~~~


希望阿仔今晚好瞓d, mami聽日有精神整相upload啦~~~


good night~~


********************


good morning~~~~ 尋晚仔仔真係乖乖瞓好d~~~


而家mami就係爺爺屋企update喇~~~~ ^.^


恭喜晒比比auntie~~~ 辛辛苦苦夜晚去進修終於得左喇~~~~



人同人嘅認識真係緣份黎嘅呢!!!


中五會考讀理科嘅我, 考完覺得唔鐘意理科(成績都唔錯咖), 於是放榜後決定去讀中六七商科!! 去左Uncle介紹話好嘅恆生商學書院!!! 識左呢兩個好朋友~~~ !! 最攪笑係中七之後大家又各自各升學, 之後聯絡番先知道最後大家都去左教小學!!哈哈!!!



而家3個人已經變左8個人喇~~~ annick mama同uncle 球有兩個寶貝女!! 我地又有個仔仔豬喇~~~  快d介紹個好男仔比auntie比比先~~~



auntie比比收左兩隻畢業公仔呢~~~ 啱啱好兩個囡囡一人一隻!!! 咁auntie比比唯有攬住小珏霖啦~~~



阿仔咁大個仔先第一次著鞋咋~~~ 我成日覺得會唔多舒服, 所以婆婆一早送左比仔仔我地都未著過呢~~~



我地去左沙田公園度影呢~~~ 都幾多靚景呢~~~



不過d聖誕裝飾好"娘"呀~~~~ 哈哈~~~~~



再一張全體相先~~~~ 唔該晒auntie比比個朋友仔helen幫我地大合照呀~~



uncle球用部靚靚專業搵食機幫我地同仔仔影左好多相呢~~~~


有d好正咖!! 等我開多篇blog再寫先得~~~  



沒有留言:

張貼留言