2007年12月17日 星期一

食藥後遺症

仔仔呢幾日都係唔多舒服咁, 有食完藥嘅後遺症呢~~~


(1)無便便 - 由開始食氣管藥嗰日就無大大喇~~~ 好多日喇!!


最後覆診嗰日已經3日無大大, 醫生話d咳水影響到, 停左藥應該ok, 點知等多3日都無!!!


雖然佢個肚仔仲係"林"嘅, 不過今日都係去睇下醫生安全d!!


結果下晝就塞左patpat, ok左喇~~~


(2)出疹 - 個身仔出左d好細粒嘅紅點, 今朝發現, 一次過去問醫生, 醫生話應該係d藥物反應, 打完d病毒之後, 會打番自己d皮膚!!! 不過, 好快會無事咖喇!!! 唔洗搽野添~~~


希望唔會痕, 快d退啦~~~


(3)扭扭扭 - 唉~~~ 仔仔唔知道係咪因為上面兩樣野, 呢幾日扭到我頭暈~~~ 成日喊到鬼咁慘, 眼淚大大滴!!!


一屋大人都無晒辦法~~~ 希望聽日個肚仔又舒服番, 做番個開心仔仔啦~~~


mami好攰呀~~~ gd night~~~~


14 則留言:

  1. 放心啦cary,以上2樣都係過度期, 過兩三日好快就退架啦. 因為妹妹豬早派病入院打針後又係係個身出紅點. 之後好番大約過多4/5日就自動冇哂.

    回覆刪除
  2. 呢排好多BB都唔舒服喎,希望大家都快快好番過佢地人生的第一個聖誕啦!!!

    回覆刪除
  3. BB扭計,大人都好辛苦,唔緊要啦,幾日就無事喇,好快捱完,加油呀.
     

    回覆刪除
  4. BB病會扭計 d, cary 你忍耐吓啦.....

    回覆刪除
  5. 聽見珏霖甘辛苦, 真係慘啊....... 希望佢快d好番, 過一個快樂既聖誕節啊.....

    回覆刪除
  6. 食咗咁多西藥,唔多唔少會影响佢冇便便架!佢得嗰5個月人仔,對藥有敏感唔出奇!珏霖仔,希望你快d好番晒..mami唔駛咁辛苦啊!

    回覆刪除
  7. 要加油加油呀!!!!!

    回覆刪除
  8. 我個仔仔呢牌都係勁扭計, 成日搵我工人, 我同老公抱佢都唔得, 喊到折天, 星期日就慘啦, 不停喊. 我諗佢當咗我工人係佢呀媽, 幾時先會唔喊呢?

    回覆刪除
  9. 係啦..呢排真係好多人病..要小心身體..

    回覆刪除
  10. 照醫生咁講應該無事嘅! 希望珏霖快d好番啦!

    回覆刪除
  11. 頂住, 頂住!!!
    呢排好多BB唔舒服呀, 我個仔都病左成2個月呀, 仲未好返呀,
    大家支持啦.

    回覆刪除
  12. 慘囉~~ 仔仔豬仲係扭計豬, 快d乖乖好返晒同daddy mommy一齊過聖誕
    cary, 俾多d水仔仔飲, 希望有幫助佢便便喇, 小吉因為之前已經開始食蘋果蓉同飲橙汁, 婆婆keep住都有俾呢2樣野佢食, 所以佢飲左咳水都有便便囉

    回覆刪除
  13. 我阿仔又係呢兩日扭得好勁,但見到佢個口爆緊4仔牙出黎呀,真係好炆架

    回覆刪除
  14. 係呀,如果無便便你可以用探熱針楂晒VASELINE,篤入去盰門度KEEP住唔煜,一陣間就會大大架啦.PS篤入去時,BB係唔會喊架,當平時探熱咁就OK

    回覆刪除