2007年12月8日 星期六

哎吔吔!! 鼻塞呀!!!

哎吔吔!! 救命呀!! 仔仔豬鼻塞呀!!!  


尋晚成晚都瞓得唔好~~~ 食mama milk時聽到佢個鼻si si聲!!! 今朝仲見到佢有少少鼻水同埋打左一兩個哈嚏添!! 決定再同佢去睇醫生啦


醫生check完話佢喉嚨等都ok喎!! 都唔係好算傷風, 係個鼻膜有d腫, 引致鼻塞塞!!! 只係開左"收鼻水"藥比仔仔豬!!!


下晝食左一次, 都係好似好塞咁呢~~~ 瞓瞓下會喊咖~~~ 陰公!! 心痛c人喇~~~ 大人都知道鼻塞辛苦啦~~~ 希望佢今晚舒服d好瞓d啦~~


各位blogger mami, 你地bb鼻塞時有乜可以令佢地舒服d咖???


21 則留言:

  1. chicco有隻鹽水比bb鼻塞時用, 文文細個用吾少~!

    回覆刪除
  2. 軒軒今日打左幾個乞痴,有d鼻水、同鼻塞塞咁聲。我幫佢滴左d鼻水,跟住轉頭用個bb吸鼻器 (唔知個樣係咪咁叫),幫佢吸左d鼻涕出黎佢舒服左好多啦。我個個係千色店買。幾好用架,個packing有d日文字,同有中文sticker,有個透明既樽仔,黃色蓋,上面連住2條膠,一邊係放係阿仔個鼻,另一邊俾媽媽吸。

    回覆刪除
  3. 我都係比阿仔打則瞓或者抱住瞓,bb會好d,同埋可以楂"萬秀雷敦"架(少量),下次你問個醫生開埋d退燒水呀,止咳藥水丫嘛(要黎預防下啫)

    回覆刪除
  4. 我會楂少少萬秀雷敦,條氣會順d,同埋用棉花幫佢索鼻水,瞓覺就打側瞓,起碼有一邊通丫

    回覆刪除
  5. 之前留唔到言

    回覆刪除
  6. bebe鼻塞睇醫生時,醫生會開滴鼻水比bebe滴鼻架! 同埋之前係BK聽D媽咪講話可以用咩生理鹽水洗鼻喎...不過我就未試過!

    回覆刪除
  7. 我都係用醫生開的滴鼻水, 之後用吸鼻器同佢吸晒d鼻涕囉, 希望仔仔豬快d好返啦, 因為鼻塞真係好辛苦架

    回覆刪除
  8. 我淨係試過用醫生開的生理鹽水滴鼻, 都幾有效

    回覆刪除
  9. 個醫生冇開滴鼻仔嘅藥水比你咩?買個吸鼻水器同佢吸d鼻水出黎,會瞓得好d架!

    回覆刪除
  10. 如果有"結"鼻涕, 就用泵, 泵走鼻涕... 墊高枕頭瞓... 斜斜地等鼻水唔會倒流, 如果鼻水倒流會有咳咳...

    回覆刪除
  11. 珏霖今日好d未啊.....我都成家都差唔多好番晒了, adrian星期二仲要中文獨誦出賽....真係要快d好番. 所以我地都敢黎探你地, 同探b頭至啊~~~

    回覆刪除
  12. maybe you can be those super mom and suck his nose??

    回覆刪除
  13. 我會用毛巾墊一墊墨魚仔背部, 平瞓驚會鼻水倒流, 等佢斜斜地瞓, 可以幫助暢通氣道~~~

    回覆刪除
  14. 搽d薄荷膏係背脊同心口仔都會好d架, 不過唔好搽咁多, 少少自己"初'慶對手幫仔仔搽, 會舒服d架, 希望仔仔快d無事啦~

    回覆刪除
  15. hope yr bb boy get well soon

    回覆刪除
  16. Julian Mama 於荷蘭風車國2007年12月9日 中午12:36

    In Holland, everything is done in the natural way, meaning the doctors don't even see babies when they are just having a cold. Their advice is giving nose spray which is with salt water. You can make them yourself, by mixing some salt with boiled water, and then let it cool down and put a few drops into his nose. He won't like it, but it would help.

    回覆刪除
  17. 我試過用pigeon的吸鼻器幫欣欣清理鼻鼻,不過好驚篤到佢呀,因為佢有時都會郁黎郁去,所以試過一次之後就擺埋一二便,等我諗到個好些少的方法至再用過~~~~~
    其餘時間我多數用濕棉花(初到佢一條條),幫佢"了"鼻屎,不過佢一定會嘈到拆天,無法啦,如果唔"了"佢咪仲辛苦!!!!!

    回覆刪除
  18. 我睇書都有講用鹽水,既然咁多個mami都話得,你不如試下.
    我有買得巴講個吸鼻器 ,牌子叫rachell(好似係咁串),不過無用過,一直都係用思思樂濕紙巾meet細張再捲成一條野咁幫BB了鼻,不過要等佢瞓佐先了,佢醒係了唔到架.

    回覆刪除
  19. cary, 有一隻噴鼻鹽水, 同通鼻塞滴劑好好用架, 係醫生recommended既. 一般情況下都可以用, 我妹妹豬用過, 非常好. 唔駛再另外用吸鼻器. 今晚影完相send俾你啦. 係藍色box架. 應該同auntie jessie講既係同一隻.

    回覆刪除
  20. 希望珏霖快d康復啦!!!

    回覆刪除