2007年12月18日 星期二

有無得改咖???

睇下珏霖仔對腳~~~ ~~~~ 哎呀~~~ 真係睇見就痛~~~



唔係mami虐待佢呀~~~ 係佢自己由出世開始就有捽腳嘅壞習慣!!! !!!



開心又捽!!! 恼憎又捽!!! 瞓係度又捽!!! 爬係度又捽!!! 唉!!!  連我揹住佢都捽咖~~~



到底有無方法幫佢手改左呢個壞習慣咖???? 有無其他bb會咁咖??? blogger mami們, 有無計仔呀?????


*************************


ps: 今日得對臭腳相添~~~ upload個扭抱醜怪豬樣比大家睇下先~~~


佢而家識得抱抱聲同埋舉高兩隻手扭人抱咖~~~~ 你地睇下佢個咀型~~~~ 抱抱抱~~~咁咖~~~ 個樣又好似好悽涼咁~~~


不過, 唔可以成日抱咖~~~ 仔~~~~ 要開始學自己同自玩咖喇~~ 乖~~~~



29 則留言:

  1. 紅晒喇~真係慘~

    回覆刪除
  2. 莎朗仔一樣 , 好鍾意摔腳+'橋'腳 。
    不過 ,   摔得唔大力 , 冇好似珏霖仔咁紅晒! 有時我見到摔腳 , 會分開莎朗仔對腳 , 轉頭又摔過! 等開奶 , 自己玩 , 睡覺......都會摔腳 , 我都冇計!

    回覆刪除
  3. 熙欣係呢度預祝大家聖誕快樂 !!!!! 18/12/2007
     
    http://www.elfyourself.com/?id=1516179395

    回覆刪除
  4. 我仲慘過你,我阿b就鍾意捽面,捽到塊面損晒同爆拆!

    回覆刪除
  5. my daughter always  摔 mouth........................

    回覆刪除
  6. 著襪仔會唔會好D?
    我發現我的經歷簡直好似你的翻版一樣, 快去我的BLOG看看.
    原來教書的壓力真的非常大, 計計數我又係一唔教書無耐就有左.

    回覆刪除
  7. 真係摔到紅晒啊~~~係啦, 試下同佢著對襪仔可能會好d...

    回覆刪除
  8. 呀...我諗個個bb 都係咁!
     
    我仔又係猛「捽」腳,都唔係近期o既事...開心又捽,發脾氣又捽,佢床仔的床單(腳位)都捽到起毛頭...直情出街著襪仔都捽甩。但佢無腳仔紅啊,我估因為佢在屋企我地俾佢著包腳夾衫啦,佢極其量都係捽到件衫的腳位起哂毛粒 (著一個月就起毛粒啦)!
     
    你可以考慮俾佢著包腳衫/褲,如果唔著就在腳仔塗多d cream,應會好d!

    回覆刪除
  9. 霖仔又好似大力D....我無特別阻止呀,就算我阻止了一下,他又會再整.

    回覆刪除
  10. 慘囉~~紅晒呀
    幫佢搽返D CREAM先, 我估宜家都阻止唔到佢住, 因為佢太細個, 都唔知道有咩唔好, 都係唸方法令佢唔好咁紅晒先囉........

    回覆刪除
  11. 咁奇?可能係情緒發洩!惟有搽d cream滋潤番或者著對襪仔啦!

    回覆刪除
  12. 請問你覺得黃鴨仔吸鼻器有冇用呀?? 係咪真係可以吸走d鼻涕呀?

    回覆刪除
  13. 我都諗會唔會加對socks會好D,陰公囉,真係紅晒呢!姨姨錫返。

    回覆刪除
  14. 佢大個仔左好多呀!!!
    或者你試下定時茶d爽身粉落隻腳度啦, 等佢唔係磨擦得咁緊要

    回覆刪除
  15. 咁奇嘅,我個Tama仔又唔會摔成咁喎 ,佢係咪乾燥呢,越摔越乾,越乾又越摔,你試下同佢對腳都搽埋AQ Cream,睇下會唔會好d.

    回覆刪除
  16. 墨魚仔都「捽」腳, 之後1日5-6次搽 QV Cream 就無乜再「捽」 lu.....

    回覆刪除
  17. 我妹妹豬又係好鐘意摔腳, 試過唔記得幫她剪腳甲, 佢係摔既時候整到隻腳仔損哂 . 所以而家我俾她著襪仔.

    回覆刪除
  18. 可能佢痕喎! 學墨魚媽媽所講,可能搽d cream有用喎!

    回覆刪除
  19. 真係慘囉,紅到呢!!!我都覺得係乾燥呀,我諗楂左野,佢就算捽都無咁紅啦,最驚佢變左習慣就唔好囉,我係出面都見過有舊工具係[H]格開對腳,但無得煜仲慘喎

    回覆刪除
  20. 阿b都有小習慣,就係扭腳,不過呢d係bb既習慣,冇得改架喇,佢都聽唔明啦

    回覆刪除
  21. 係咪d皮膚好痕呀???   我大囝果時又冇咁喎......

    回覆刪除
  22. his lips so cute wor, hard to say no to such cutie pie ga bor~
     

    回覆刪除
  23. 會唔會係皮膚痕or乾燥引起呢?? 蝦仔間唔中都會捽架, 不過就無捽到紅哂咁勁, 咁珏霖有無因為咁而覺得痛or唔舒服呀?

    回覆刪除
  24. 澔澔都係勁「捽」腳架 !!

    回覆刪除
  25. 我仔由出世就係咁捽腳ga la~~

    回覆刪除
  26. 邱公子都會呀, 你試下同佢著SOCK呀,
    邱公子著左就唔會啦, 紅晒睇見都心痛呀!

    回覆刪除
  27. 嘩~~ 捽到好紅喎!塗 cream 等佢滑 d 冇捽得咁傷。我就唔建議著襪仔,一來焗住對腳,二來佢唔可以用腳黎感官事物,有礙發展。

    回覆刪除
  28. 又真系几夸wor! 我都系建议搽d cream 或baby oil,不如试下 唔好变成坏习惯啊,好难改得lat

    回覆刪除
  29. bebe又係由細到大都鍾意摔腳架! 不過又無摔到好似仔仔豬咁紅哂架喎! 仔仔豬會唔會係對腳仔好痕所以摔得勁D呢? 試下著襪仔睇下會唔會好D!

    回覆刪除