2007年12月19日 星期三

第一次食糊仔^.^

尋日仔仔豬第一次試食糊仔呢~~~ 我地試heinz嘅basic米糊!!!


首先坐定定係新high chair先~~~ (睇下, 佢又捽緊腳喇~~~)



mami買左pigeon嗰set兩個碗仔+兩隻spoon!!! 都幾好用喎~~~


好喇~~~ 第一啖~~~ 咦~~~ 未食過嘅味道喎!!!



幾好味喎~~~



仔仔想睇下係乜, 攪到斗雞呀~~~  哈哈~~~~



自己揸住食添喎~~~~ 好叻叻喎~~~



成咀都係喇~~~~ 哈哈~~~



唔知道點解食食下放左隻手入口呢~~~~



好喇~~~~ 第一次食一茶匙咖咋~~~~ 下次再食過啦~~~



食飽飽, 睇魚魚, 好乖乖呢~~~~ i love u~~~~



21 則留言:

  1. 真係好味喇~^^

    回覆刪除
  2. 哈哈,你個仔同我個仔一樣咁鍾意睇金魚, 佢會唔會睇到笑咖?

    回覆刪除
  3. 真係好乖呀, 張高椅都OK呀,
    等我都去買比邱公子呀!

    回覆刪除
  4. 你地D BB個個都坐得好定好叻,唔知係咪我驚青少俾個囝坐,成日驚佢腰骨會攰,佢依家仲係好似唔係太識坐~~~~

    回覆刪除
  5. 阿珏霖仔真係坐得好定定噃..好叻叻呀 !!

    回覆刪除
  6. 第1次我都係俾1匙仔,BB原來係好鍾意食,慢慢加到依家(好似有2個幾星期),用3安奶沖糊仔,佢都食得晒,當然啦,每次我都仲有再俾奶奶佢飲,應該好快佢就食糊仔當一餐lu.

    回覆刪除
  7. 真係乖仔, 食完坐定定睇金魚唔扭計, 低錫

    回覆刪除
  8. 真係乖,肯坐定定睇金魚,食糊仔都食得幾好喎! 希望珏霖捽腳嘅情況會改善啦!

    回覆刪除
  9. 珏霖又坐得幾定喎!GOOD~~

    回覆刪除
  10. muimui,
    pls Check email...hotmail果個!!! thanks

    回覆刪除
  11. 唔通仔仔豬想食埋隻匙?

    回覆刪除
  12. 祝大家身體健康 Merry Christmas
    給妳一個驚喜,希望妳唔好介意我擅自取妳的相片
    http://www.elfyourself.com/?id=1595383686

    回覆刪除
  13. 唔經唔覺已經開始食糊仔 la ! 睇住阿珏霖仔一日一日大真係好唔同呀 ! add oil la

    回覆刪除
  14. 好乖呀你
    第一次俾一茶匙!!!
    我識個媽咪一次過俾左兩大碗個4個月b仔食.......
    唔得架!!

    回覆刪除
  15. Oscar ( 包包媽 )2007年12月20日 凌晨2:21

    餵食糊仔/粥仔用膠面口水肩會好d,事後易清洗

    回覆刪除
  16. 可以坐定定食糊仔睇魚魚好叻仔呀

    回覆刪除
  17. 嘩...私人"魚樂無窮"呀!正...哈哈! 仔仔豬好似幾鍾意食咁喎...成功既第一步呀! 下次有2匙食...好野!

    回覆刪除
  18. 佢真係成日都捽腳喎..連睇金魚都有捽呀...

    回覆刪除
  19. watching goldfish ho cute ar, lumlum!

    回覆刪除
  20. 今日去健康院聽講座,話世衛建議係小朋友六個月度好至比佢食糊仔,因為驚佢地的腸胃吸收得唔好喎,不過我都唔理,上個星期都已經開始餵米糊比欣欣食啦,至多咪少少地咁比佢食囉!!!!^^

    回覆刪除