2007年12月5日 星期三

仲未識??

仔仔仲未識反身呢??


眼見好多0707嘅bb都陸陸續續咁反身, mami雖然知道個個bb都有唔同嘅發展, 成長步伐亦都個個唔同, 有d坐穩左先反身, 有d學左行唔識爬嘅, 不過...., mami都係有d心急呢~~~~ , 幾時先會反身呢??


會唔會係抱得太多呢??? 我地都有成日放佢係床or地下玩咖啦~~~ 佢好似無乜意圖去反咖喎???


(哈哈!! mami好鐘意呢件鴨仔衫咖!!! 不過仔仔豬著左好大個肚腩呢)


我地又有得閒就同佢玩爬係度玩呀!!!!! 佢條頸都夠力咖!!!



又有試下搵野引佢打側身, 不過佢都係好似唔多意識到可以反轉玩呢!!!  


 


mami都知道無得急喇!!! 而家你未轉身我仲可以睇少你幾眼都唔怕, 反埋身仲要睇得緊d添~~~~


哈哈~~~ 個樣唔洗咁衰喇~~~~ 我唔催你喇~~~~ 你自己跟番自己個成長進度啦~~~~ 


 


我知道你實有一日會識反身, 識爬爬, 識行識走...........!!! 總之你健健康康就得咖喇!!


I LOVE U~~~


沒有留言:

張貼留言