2009年5月24日 星期日

無左???

今日展銷完返黎, 發現....... ??? 無左尋晚篇blog嘅????


我估應該係比yahoo delete左?? 當我賣廣告??? 是但啦~~~


我都係等展銷完先再post番d相!!! ^.^ 過左tomorrow先啦~~~


lumlum豬, 爺爺話你好乖乖, dadi mami好掛住你呀!!! 明天見!!!  


ps: 最可惜係..... 都唔知邊個係尋晚篇blog留過回應比我添... >.<~~~


可以嘅, 留多次!!! thx~~ 


pps: 今日攞錯左本cinderella盒盒書嘅好blog友(買左montessori cylinder嗰個呢), 你其實係想要goldilocks呢!! 我地發現比錯左, 追到出去, 你地已經開車走左喇!!! 請留個的人回應, 睇吓可以點??? ^.^ 多謝~~~


1 則留言: