2009年5月6日 星期三

2009.4.10 捉蟹蟹s @ 泥涌

咁多小朋友玩一隻蟹仔唔夠喉, 所以dadi又同小珏霖出動喇!!! 



今次有比比ee陪住, 所以有人幫你地兩父子影相相呢~~~



原來係要先攞起d石頭~~~ 然後捉起小蟹蟹!!!



再放入樽樽!!! ^.^



好鐘意lumlum呢個背影!!! ^.^ (tamama, 你幫我地買嘅蚊蚊貼呀!)



比比ee都有份捉蟹蟹呢~~~



嘩~~~



有喇~~~



捉左好多蟹蟹呀~~~ yeah~~~



返去喇~~~ ^.^



好可憐嘅蟹蟹呢~~~



仲有唔好彩比你地捉左嘅蟹蟹一家人呢~~~ ^.^



小鬼們都好鐘意蟹蟹呢~~~



好開心, 不過有d驚驚地~~~



lumlum就捉捉捉, 將d蟹放黎放去~~~



契媽陪你地研究~~~ ^.^



dadi就努力影影影~~~ 逐隻影影影~~~



呢隻紅蟹仔最特別~~~ ^.^



最後, 我地兩家人同比ee一齊行左出去石灘!!!



影吓相相先~~~



然後~~~ 放生番d蟹蟹!!! byebye~~~ 返去搵番你mami喇!!!



唔該晒姐姐哥哥車番我地出沙田, 我地去左下午茶!!


lumlum呢??? 哈哈~~~ 見唔見到呀??? 哈哈!!! 暈左lu!!!  



之後, 我地咪去左band房打鼓囉~~~ hehe~~~


2009.4.10 小鼓手 ^.^


1 則留言: