2009年5月7日 星期四

22個月喇~~~

咦!!! 原來今日已經係7號喇!!!


尋日小珏霖已經22個月大喇, 仲有兩個月就兩歲喇!!!


真係好似眨吓眼咁呢~~~


i love you~~~ lumlum豬!!!


多謝你呢22個月令mami同dadi生活多姿多彩左好多!!! 成日都好多驚喜, 日日都咁lumlum!!!


ps: 今日係接姐姐返黎幫我地手嘅大日子呢, 希望姐姐乖乖, 同你相處得好好, 又好幫到mami dadi手!!! ^.^ 煮飯又好食, 做野效率又高又快手又整齊乾淨!!!


18 則留言:

  1. 祝妳家新姐姐,係一個又乖又聽話又幫得手,最緊要同鈺霖仔好夾

    回覆刪除
  2. 嘩, 你既要求都幾多喎.

    回覆刪除
  3. 真係話咁快又22個月ru.

    回覆刪除
  4. 小朋友真系大得很快.

    回覆刪除
  5. 係啊轉下眼已經22個月,好快就來兩歲啦!
    我仔仔9號先22個月!

    回覆刪除
  6. 有姐姐, 你日子會輕鬆好多呢!

    回覆刪除
  7. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年5月7日 晚上10:54

    依依..話咁快仔仔豬就黎2歲呢..真係唔覺唔覺呀..

    回覆刪除
  8. 請工人真係有著好多學問 .. 我家姐姐係 5/1 到 .. 希望今次佢 ok 啦 .. 祝大家幸運 ..

    回覆刪除
  9. 真係好,lum lum豬咁快就兩歲...你大個仔嘞,第日要幫我教熙豬B玩呀!
    你就好啦!有姐姐幫你手...咁以後你黎我度嘞,因為我冇工人呀...KEKEKE

    回覆刪除
  10. Great...new auntie good good...cary can relax more la

    回覆刪除
  11. 希望新姐姐聽教聽話 等妳抖多d專心湊小b..

    回覆刪除
  12. lum lum豬, Happy 22 months!  Wish you always happy and healthy.

    回覆刪除
  13. kary~祝大家母親節愉快!!

     




    回覆刪除
  14. 大個仔啦!...
    「媽媽,我真的愛您!」攝影比賽。獲勝者有精美食譜,有興趣請上來看看!

    回覆刪除
  15. 希望你找到一個好工人啦!

    回覆刪除