2009年5月28日 星期四

35week嘅細b ^.^

今晚終於無跟仔仔豬瞓著~~~ hehe!!! 可以寫吓blog!!!


尋日下晝又去左QE檢查!!


**************************


上一次去時, 個醫生摸左兩吓我個肚, 就話...


UM... 你個BB有D大左喎!!! 有無睇私家醫生呀??? (勁呀!!! 摸吓就知!! )


我話有呀!!! 今朝先睇完, 佢話BB係大左少少, 但係驗左血糖OK喎!!!


咁有無REPORT比我地睇呀???


有呀!!! 不過係隻DVD入面!!!


咁我地睇唔到咖喎!!! 你想唔想我地同你照多次呀?? 可以同你再約個期返黎晾個ULTRA SOUND喎.....


吓~~~ 唔係幾想喎!!! 我要揍個大嘅, 好難成日出黎咖喎!!! (邊個話政府醫院無得照ULTRA SOUND咖??? )


咁呀!!! 你返去睇住隻DVD抄番晒D頭圍... 等等資料比我地睇啦!!! 下次一定要帶返黎, 我地怕你血糖高, 影響BB太巨.... 如果係就要飲多次糖水!!!


 


好快就過左兩星期~~~


尋日, 抄好晒D data返去~~~


13/5/2009


BPD 8.58CM


AC 30.51CM


FL 6.06CM


2267g


嘩~~~ 都真係幾大喎~~~


吓~~~ 係呀???


不過, 未超標!!! 啱啱好~~~ 唔洗再test!!! ^.^


咁即係巨唔巨b呀???


係75-90個range!!! 啱啱係中大碼!!! 未至於大碼!!! ok啦~~~


****************************


哈哈~~~ 好彩~~~ 就係咁!! 就過左關喇~~~


好彩唔洗飲多次糖水, 又唔係太巨b!!!


妹呀妹~~~ 乖乖呀!!! 過左37week, 差不多7磅8就出世啦~~~


mami陀你陀得好攰呀!!! 個肚真係好大好大~~~ 又重喎!!! 晚晚瞓覺好似自己責c自己咁!!! 向左瞓就左邊大脾責到勁痛!!! 向右瞓就右邊身麻痺晒..... 好彩我懶瞓豬, 所以都仲瞓得到.... 但係一醒時就好辛苦!!


跟住又壓住個膀胱, 成日都想去toilet都已經習慣左, 呢個星期直程覺得壓到好痛... 半夜起身去toilet時, 好似想爆咁呢.... 救命.....


而家個肚真係重到個人愈來愈唔願郁喇!!! 坐左係度, 搵到個腰骨唔痛嘅位, 就好唔想再郁..... 不過仔仔豬都係會成日叫我陪佢呢樣嗰樣... 好彩屋企有dadi, 有姐姐, 有又姑婆耐唔耐黎陪lumlum豬玩一日, 又有爺爺嫲嫲得閒揍佢一兩日!!!


仔仔而家都明白左好多, 有時自己都話"mami好攰呀!!! no no 呀!!!" 叫 自己唔好搵我陪佢玩d要係地下玩嘅野 or 比姐姐抱, 唔洗mami抱!!! ^.^


仔呀仔!!! 等多幾廿日就得咖喇~~~


就算足晒月都係仲有34日咋!! 妹妹就會出世!!!


mami到時就會一身輕晒!!! 好快坐完月又可以陪你玩, 陪你跳!!! ^.^


希望到時妹妹好好揍, 好好瞓, 食mama milk好叻叻, dadi又放到假陪我地!!! 到時又有姐姐, 又有姑婆日頭揍住妹妹, 又有嫲嫲幫手買餸煮野, 我地一家一定好容易好輕鬆過渡妹妹出左世頭呢幾個月嘅!!! ^.^


之後, 等妹妹大多幾個月, 就可以同你一齊玩咖喇!!! ^.^ love you~~~~


 


19 則留言:

  1. 7 磅幾 8 磅 .. 唔錯呀 .. 依家好多小朋友都係有呢個磅數 .. 應該唔難生 .. 我重咗好多 .. 但我第 1 個 b 都係得果 2.97kgs .. 肥晒係我度 ..

    回覆刪除
  2. 我只係睇你個blog都覺得好累, 因為我個仔呢個時間....真係無時停, 就算唔係大住個肚, 陪佢玩我都夠累...
     
    你真係好叻呀~希望生完之後快d recover啦

    回覆刪除
  3. 我都好替你緊張呀!!

    回覆刪除
  4. 妹妹好快就出世啦﹗加油﹗

    回覆刪除
  5. 估唔到妹妹咁吸收呀???

    回覆刪除
  6. 妹妹好叻喎咁吸收, 有7/8磅真係會易湊d, 加油呀 仲有1個月多d d~~

    回覆刪除
  7. 哈哈~~ 妹妹好勁呀
    cary你已經成日揍住lumlum, 好忙好忙, 但妹妹仲勁過lumlum...... 吸收得好好~~
    妹妹出左世, 我要帶阿吉黎, 睇下好大個肚既cary ee, 原來裝左個妹妹呢~~

    回覆刪除
  8. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年5月28日 晚上11:42

    wo..妹妹吸收得唔錯呢..你要加油呀..

    回覆刪除
  9. 嘩...你個b女真係幾巨...好似男仔size...馬田仔出世都係8磅...生到我...
    祝你好運, 今次快快趣趣, 又唔太痛...

    回覆刪除
  10. 哇~ 勁呀, 妹妹好吸收呀, 嗰時yusuf又係好吸收, 個醫生又係一摸我個肚已經話個b好大, yusuf仲要過期居留咗1個禮拜, 結果出到嚟8磅1.............

    回覆刪除
  11. 遲d 同妹妹玩一定好開心.

    回覆刪除
  12.  女仔七磅八??? 都幾大喎

    回覆刪除
  13. 你到底食咩食到妹妹咁大份呀???

    回覆刪除
  14. wow..35weeks la
    好心急呀...
    take care~

    回覆刪除
  15. 你要加油呀, 好快就可以見到囡囡啦. 真係恭喜你啊, 要生個肥肥白白的b女呀, 到時記得post照片俾我哋睇呀.

    回覆刪除
  16. chow fai la chow fai la, ho hing fun leh!

    回覆刪除
  17. 快啦快啦, 好快我哋就可以見到妹妹啦, 陀到而家最後階段真係最最最辛苦啊, 不過你有咁多人幇你手, 好easy, 好好享受埋大大個肚o既日子啦~ 休息多d啊.

    回覆刪除
  18. 時間過得好快呢! 祝一切順利!

    回覆刪除