2009年5月4日 星期一

2009.4.10 同mami好同學sBBQ @ 泥涌

而家先寫到復活節嘅泥涌BBQ添, 哈哈!!!


好同學s, 係咪等到頸都長埋??? ^.^


呢~~~ 就係去相後面呢間"彩軒"bbq喇~~~ 好正呀!! 對住個海同石灘bbq, 又少人, 又靜又舒服呢!!!



一見到uncle球就好friend咁拖住行喇~~~ 係咪認得uncle球d鬍鬚?



annick ee 同兩小鬼出黎迎接我地喇~~~



大個女左好多呢~~~ ^.^



見到算係好多年前認識嘅大肚靚媽!! ^.^ 而家係blogger!! hehe!! 



當時只係28week嘅我, 拍埋去3十幾week嘅靚媽度........ 老公話, 你個肚真係好大呀!!!!!!  



好多野食呢~~~ 嗰度有$98任食咖!!! 我地就散叫!!! ^.^



yummy~~~ 唔洗自己燒~~~



有兩個好dadi~~~ 努力努力~~~ ^.^



annick ee帶左好多野比小朋友玩呢~~~


我地好似開playgroup咁呀!!! 哈哈!!!



仲有小鬼契媽同埋ernest bb~~~ ^.^



仔仔豬最鐘意呢個動物園貼紙pack!!



貼貼貼~~~




畫畫畫~~~ ^.^



mami's 好同學~~~ ^.^



開始有野食喇~~~


小朋友最幸福~~~ 坐定定嘆bbq野食!!! ^.^



自己叉住食~~~



yummy~~~



好生猛嘅蝦蝦呢!!! 會彈番落地咖~~~~ ^.^



陸續有黎呢~~~ ^.^



平時唔肯食面包, 同兩個姐姐一齊就食左好多~~~ ^.^ (呀!! 上次bbq佢都好似有食呢!!)



食咁多熱氣野, 飲番d菊花茶先~~~(有無用嘅呢?? vita呢隻??? )



lumlum豬而家自己識用樽就住飲喇~~~ ^.^



仲有好鐘意嘅corn corn!!! ^.^



yummy~~~



lumlum豬食食食, 坐左係度好耐呢!!! 好多ee都讚你乖乖豬呢!! ^.^


哈哈!!! 呢張係phoebe ee同仔仔豬, 你影我, 我影你嘅!!! ^.^



食飽飽, dadi同你落去石灘行吓先~~~ bye~~~



去到好遠喇~~~~



hihi~~~~



然後~~~ dadi攞左d戰利品返黎!!! ^.^



蟹蟹呀~~~~~



仔仔豬仲夠膽用手攞起佢呢!!!



小鬼們都好鐘意~~~ ^.^



吹蟹??? ^.^



4個BBs合照時間~~~ 大人就無大合照呢....



蟹蟹呀~~~ ERNEST B! ^.^



跟住仲有好多相!! 下半PART先再POST啦!! ^.^!


沒有留言:

張貼留言