2009年5月23日 星期六

2009.5.23 我們的第一次

哈哈~~~ 今日(5月23日)係我地第一次擺展銷嘅日子呢~~~ ^.^


我地兩個大肚婆加兩個老公一早就去左貨倉, 然後車d貨去安定, 原來係可以尋晚去set好個場, 放好d貨先咖, 不過我地唔知道~~~ ^.^ 都唔緊要啦!!! 只係遲少少先開始開檔~~~ ^.^



今日天氣係...... 大雨..... !!!


不過我地係商場入面, 唔會濕身濕貨, positive d諗就多d人行商場啦!! 哈哈!! ^.^


好快就放好晒d野, 開檔喇~~~ 其實都有好多野無位擺, 我地高估左可以放嘅野!!! hehe!!! 第一次, 無計啦~~~ 當攞吓經驗啦!!!



有不少朋友仔都黎探吓我地呢~~~ ^.^dadi好朋友!!!



仲幫襯左我地添~~~ ^.^ hehe



lunch time~~~ 我同kiyman ee輪流食!!!


waiwai嘅兩個乖乖表妹做左我地嘅小helper, 唔該晒呀!!



uncle man賣廣告中~~~


立體故事書!!! 大大本, 10pages, 頁頁都有立體公仔彈出黎, 抵!!!  



13個形狀嘅盒~~~ 又係正~~~ ^.^ 哈哈!!!



食飽飽見到大中小吉^.^~~~


小吉吉見到我話"無??"!!! 係呀!!! 珏霖好乖乖咁係爺爺嫲嫲屋企呢, 我地要努力做野唔得閒揍佢呢, 可能明天佢都唔黎喇, 要星期一先黎探我地班呢!!! ^.^



仲有d好surprise, 突然出現嘅朋友仔~~~ lumlum~~~ ^.^



坐吓先~~~



你地~~~ ^.^



我地~~~ ^.^



愈放愈多野嘅枱面~~~ hehe~~~



仲有好多未得閒放上網嘅書仔做緊展銷價!!! ^.^



waiwai 姨姨都黎左呢~~~ ^.^



到左8pm, 我地就執野收工lu~~~ ^.^


周圍其他檔都好早就close晒lu!!!


佢地話, 呢個場好靜... 今日好唔掂, 可能因為天氣????


我地就傻傻地咁覺得... 係咩??? 我地仲覺得都幾多人, 幾好生意~~~ 哈哈!!!


可能佢地之前擺開旺好多, 我地第一次無比較!!! ^.^



明天繼續努力~~~ ^.^



good night~~~~~ 瞓好d先~~~~ ^.^


11 則留言:

  1. 大住肥,你一定要好好錫住自己同bb 呀
    唔好咁辛苦
     

    回覆刪除
  2. 第一次留言...加油呀!! 我覺得你好叻呀!!!

    回覆刪除
  3. 你兩個真係好.勁.但要小心身體呀
    今日落雨個場係算靜架又黃雨
    平時呢個候有班幼潛返.放學架

    回覆刪除
  4. 係咪屯門安定呀?? 開到幾時呀???
    有機會過黎睇下先...

    回覆刪除
  5. cary你自已要小心d 呀..

    回覆刪除
  6. 加油ar!加油ar!不過都要安全第一ar ~ ~ ~
    我聽晚都返TUEN MUN做節ar,睇吓趕唔趕得切嚟捧場先 ~ 恭喜你ar!

    回覆刪除
  7. HI~PRETTY MAMA~你都係3年胞兩woo~仲要一仔一女~真係好好好呀~羨慕ing......
    我兩個都係仔仔呀~

    回覆刪除
  8. Julian Mama 於荷蘭風車國2009年5月23日 下午1:01

    Take care ah!!! It's a lot of hard work, since I worked in wholesale and retail before... but I'm sure you enjoy the process of this..

    回覆刪除
  9. 我想買兜兜口水肩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!仲有無貨呀????????????
    [版主回覆06/18/2009 18:19:00]收到喇係咪呀???
    好唔好用呀???

    回覆刪除
  10. 收到好耐喇, 好好用呀! 之前試過幾隻膠既口水肩我個囝都唔肯用, 黎隻佢又肯wow, 正呀!!! 好好好......介紹!

    回覆刪除