2009年5月26日 星期二

2009.5.24 & 25 第二三日!!! 努力努力!!!

經好友提醒, 發現番前幾日比人delete左嘅blog原來係垃圾桶呢~~~ ^.^


展銷期已經過左啦~~~ 唔係賣廣告啦!!!


希望呢兩篇blog可以安安全全啦~~~


我想記低我地嘅第一次!!! ^.^ 同埋多謝各方好友呢~~~


5月24日 - 第二天


一早我地4個又出動喇~~~ 先去食個早餐~~~ 



跟住又去努力努力喇~~~



我地兩個partner今日要記得影番張靚合照~~~ ^.^ 第一日竟然無!!!



巧遇黎飲茶嘅雅妮婆婆~~~ ^.^



仲有襯lunch break黎探我地班嘅blog友仔~~~



仲有好幾位大大雨都特登黎幫襯我地嘅blog友, 我地都無得閒影相相~~~ ^.^


thanks呀!!!


5月25日 - 最後一天


星期一, 臨返工都黎左見吓我地嘅大中小吉~~~ ^.^



我地兩個大肚婆其實做到第三日, 都好鬼攰喇!!!


好彩kitman ee嘅朋友借左幾張櫈我地坐3日, 而我地係商場個角落坐又無比人趕!!! hehe~~~



dadi威嘅乖乖表妹又黎左幫我地手~~~ thanks much呀!!!



探班嘅威威親戚~~~ ^.^



多謝幫襯嘅表妹s~~~



黎攞網上訂貨同再買野嘅blog友~~~ ^.^



下晝~~~ 期待左好耐嘅特別嘉賓出現喇~~~ ^.^



無見3日嘅寶貝仔黎左呢~~~ ^.^



唔夠高玩我地枱面d玩具, 有dadi做人肉櫈仔~~~ ^.^



玩fishing game~~~



行埋一邊玩啦~~~ 唔好阻住mami同ee做生意呀!! ^.^



仲示範左呢d推推推住黎行嘅玩具仔~~~


等我地賣出左呢3日黎嘅第一個!!! haha~~



睇書書~~~ 睇番屋企有嗰d書書??? ^.^ 



又玩13個shape嘅sorter!!!



同埋玩穿大粒珠珠!!!



得左~~~ ^.^



唔該晒爺爺嫲嫲揍左lumlum豬3日~~ 同埋外賣番個仔比我地!!! ^.^ 



uncle tony收工都黎左同我地一齊執野收工~~~ 之後.... 就無再影相喇!!! ^.^



總結一下, 今次係一個好好嘅經驗!!! 雖然好攰, 但係都好開心好好玩!!! 繼續努力!!! ^.^


多謝晒各位黎探我地嘅好朋友, 同埋幫襯左我地嘅, 又或者有諗過黎搵我地嘅所有朋友仔!!! ^.^


我地一定有第二次, 第三次嘅~~~ ^.^ 


1 則留言: