2009年5月20日 星期三

34week喇~~~

呢d相係~~~ 今日咖!!!!!!!! ^.^


hehe~~~ 支鏡頭canon終於送左返黎比我地喇~~~ 有得影相喇!!! yeah!!!


dadi朋友仔又咁啱今日黎搵我地~~~ 所以, 影左好多相呢~~~



真係好多好多呢~~~ 我要揀吓先再upload!!!



睇住呢個34week嘅巨肚先啦~~~ ^.^



41吋喇~~~ 呢個幾星期都無乜食甜野!!!



不過, 睇番之前陀住lumlum豬, 又係怕佢oversize呢!!! 35week已經6.4lb喇!!! 之後出世2咪又係7.4磅only~~~ 所以應該唔怕~~~ hehe!!!


OverSize???!! of lumlum~~~



妹妹呀~~~ 我地錫晒你呀!!! 都錫晒哥哥lum!!! 等你出世一家4口開開心心!! ^.^



呢幾日比dadi哦哦哦~~~ 話我地兩個大肚婆傻傻地, 唔錫身... 咁辛苦......


因為~~~ 我地book左呢個weekend係屯門安定展銷呢!!!


呢幾日趕住入貨, 印咭片... 整呢樣整嗰樣..... 好busy, 但係又好好玩喎!!! ^.^ 


我都仍然晚晚瞓足8個鐘呀!!! 唔洗擔心~~~


希望有個好開始!!! 努力努力!!!


希望舖頭仔快d上軌道, 跟住就可以交比kitman ee先, 專心揍妹妹, 跟住8月就到佢生bb, 我再接力!!! hehe~~~ 加油加油~~~ ^.^ 


沒有留言:

張貼留言