2007年2月2日 星期五

我都被tag中左!!

哎呀!! 一次過比羨澄媽媽小鬼阿漕tag中左添, 好彩你地嘅問題一樣, 我一次過答你地啦!!

遊戲規則﹕將所有愛的問題誠實地答出來﹐不能說某某,所有和不知,答完後, 請點名8位朋友繼續下去﹗

遊戲方法:
1. 複製及貼上這篇網誌,更改答案和被tag者
2.
發表網誌

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

寫出填寫日期﹕2007 年 2 月2日

愛的食物:  MacDonald/ Lemon Tea

愛的顏色﹕Blue

愛的休閒: sleeping , reading, blogging

愛的老師﹕Mrs. Po (小學老師)

愛的歌手﹕um.... 我唔多聽歌...... 小學時期leon同劉華囉

愛的個性﹕真, 有嗰句講嗰句

愛的口頭蟬﹕lumlum!

愛的小動作﹕扁咀(老公話
)

的季節﹕夏天

愛過的人﹕好多....(而家仲愛嘅係咪唔算
)

愛的人(男/女)﹕老公, baby, B頭(唔係人
), 爸B媽咪細佬妹, loulou, 5E,  好多屋企人&好朋友 & blog友......

愛的節日:無乜特別...., christmas la... 

愛的運動﹕swimming

愛的定義﹕有乜都會share, 成日想對住痴住

愛人的時間﹕直到永遠....

愛我的人﹕我愛我錫嘅人都愛我啦

Now, my list of 8 friends:  (排名不分先後. 請你地在自己blog post番相同的遊戲啦~)

louisa, 玲玲, ka yan, 天晴, cyanyan, 瑪麗, chitchit,  muimui(希望你會寫番blog!

)

 


沒有留言:

張貼留言