2007年2月13日 星期二

又多一份part time!!

好耐都無寫過my dream呢個同返工有關嘅category嘅blog喇!!

開blog嘅時候打算寫下自己轉工到底會轉乜好..., 而家愈寫愈開心, 乜都寫一大餐, 哈哈!!

今日下晝去左觀塘, 去我之前係

代課? Part time trainer??提過朋友嘅IT公司同佢地嘅同事傾下到底去學校要教乜同埋傾埋D價錢!!

於是決定新年後開始去observe下其他trainer嘅training session, 然後3月上到手就可以自己去教喇!!

今晚老公返night, 所以日頭可以同我一齊去觀塘, lumlum, 好彩有老公陪我搵, 唔係我實會唔知道去左邊, 好難搵呀!!!!!!

仲要比"官塘-荃灣"小巴玩到傻, 明明有得免費轉乘, 但兩架都唔停比我地, 然後去到觀塘落車個位原來唔係必經嘅, 等我地回程時又白行一場!! 總之我今日難得扮斯文著少少高跟鞋就行到傻左!!

有老公就有相機影相: 大肚斯文look

下午茶終於成功扭到老公去食壽司:


沒有留言:

張貼留言