2007年2月2日 星期五

2007年1月30日 - 有朋友探訪^^

眨下眼就2月喇!! 2007年已經過左1個月喇!! 真係好快!!

前幾日, 老公同佢兩個好兄弟去行街街買玩具, 然後等包包放工一齊上左我地屋企!! 探我同baby喎!! !

仲睇左baby嘅DVD添!! 哈哈!!佢地睇得好緊張咖, 痴晒埋部電視度指住U/S嘅不同地方問問題, 仲比BABY好大聲嘅心跳聲震撼親添, 加油啦你地, 生D朋友仔同我baby玩啦!

不過之後我同老公傾計, 先諗起唔知道會唔會影響左佢地第時自己有bb去醫生度睇u/s嘅感覺呢??其實真係好奇妙, 開頭第一次睇得1cm嘅胎囊, 而家已經成形而且會伸手伸腳!! baby, 第時實有好多auntie, uncle錫你呢

之後我地去左食晚飯, 見唔見到枱面碟鵝片呀?? 我又無得食....



ps: 基&文, 你地多d黎探我地啦,  多d同威威去街啦!!  佢次次見完你地都好lumlum好開心好耐


沒有留言:

張貼留言