2007年2月20日 星期二

初四 - 大學同學仔gathering

呢日同老公一齊去左兩個umates屋企, 兩位老友都好叻, 買左樓喇, 所以一次過去晒兩間新屋拜年!!

第一站係荼少屋企: 連大魔頭都出現左, 難得難得!!

阿tea, 記住呢個電視前自拍位喇, 啱啱好

好緊張我個肚嘅lisa ma

 

第二站係lisa新居!! 豪宅呀!!

要用lisa部16比9相機自影得晒個大廳!!

final year project team齊人!!

加埋老公, tea夫人 - 芝 & parco就齊晒人喇 (loulou, 認唔認得parco? )

我地嘅dinner就係打邊爐喇!! 一齊10下10下!! 佢地飲red wine, 我嗰杯係利賓納咋

好多野食呀!!! 睇下呢籃丸丸就知道我有幾飽喇!! 有好多款丸丸, d醬爆丸丸好好味

大家仲一路食一路睇左林海峰!! 睇得好lumlum!!

每次聽到"超低能勁攪笑"我都一定會諗番起你地喇!! 阿chuck, 唔好成日講呀!!

各位老友, 新年快樂, lumlum健康!! 祝lisa你去美國公幹順利enjoy!! 大魔頭你咁手痕, 自己主動d約我地陪你啦!!


沒有留言:

張貼留言