2007年2月13日 星期二

傷心....


老公好傷心... 因為發現佢個"情人"受左重傷!!

其實佢係尋晚番夜前發現嘅, 現場有幾架電單車都傷左, 佢唔開心左成晚

今朝佢放工我陪佢食早餐同影低penpen有幾傷, 老公話應該無得醫....., 即係以後無得揸.....

有張字條寫住交通意外組嘅電話, 打去問, 原來有架貨車撞左去排電單車度......!! 唔知有無得賠償??

要等負責嘅警察再聯絡老公先得!! 可能要去落口供!!

睇住佢眼有淚光咁執番penpen啲野我都好心痛..., 的確penpen陪住我地去好多地方, 有好多回憶..., 而佢陪住老公嘅時間仲長.....唉....

自我安慰就係好彩唔係老公揸住佢時出意外, 唔係我同baby點算.....

估唔到我地今日情人節第一個節目就咁傷心...., 希望老公瞓醒左會lumlum番!! let go 啦!!


沒有留言:

張貼留言