2007年2月11日 星期日

2007年2月10日 - 荃灣都有得玩

因為而家每日都要同baby聽早晚兩次babyplus, 所以真係開始早睡早起左d,  同老公兩個10點起身預早大掃除, 我負責睇住佢打掃!!

打掃完, 先1點幾, 兩個傻人又要諗下去邊度玩喇, 但係之前嗰日先行完九龍城, 我怕我會好攰喎!! 唔好去咁遠啦!! 天氣咁好, 不如近近地去荃灣行下健康下啦!!

第一站: 海傍!! 好多人釣魚呀!!


第二站: 荃灣公園!! 哈哈, 大肚婆去行公園最好喇!!


我地又帶左腳架, 所以可以同伯伯三個一齊影

我唔玩得嘅石春路, 好彩!! 你自己痛啦



唔著褸見到個肚真係大左好多呀!! 呢兩三個星期大得快左!!

例牌: 跳跳跳... 不過而家無我份!!

對面有個塔喎, byebye

一分鐘後..., 睇唔睇到塔頂嗰位人仔呀??

抖下先...!!

wawawa!!! 大隻過大廈嘅怪獸呀!!



烏龜賽跑, I win!!!

lumlum

見唔見到城堡有兩隻眼一個大口呀??



城堡內...

城堡內牆

玩到好口乾..., 但係小食亭無開

哈哈~~ 好彩有VITA機, hehe



飲完行到去垃圾桶, 咦??? , 危險勿近??

老公唔理, 話等佢黎..... 得唔得咖??

結果....... 大爆炸???? ( 電腦效果啫)

老公話個花圃好靚喎.. 老土

我鐘意呢朵花仔多d!!

最後係威威體操表演!! 10個叻!!!

原來由細細個開始已經咁叻叻嘅 : 細個威威

大個威威, 第時帶埋baby再玩過啦!!


沒有留言:

張貼留言