2007年2月14日 星期三

2007年2月14日 -情人節二人BBQ

尋日下晝老公起身, 決定放低d唔lumlum野, 同我開開心心過埋呢個二人世界情人節!!

兩個傻人又唔想去食classic情人節dinner, 決定走入馬鞍山搵地方BBQ!! 去到馬鞍山求其跳上一架的士, "唔該帶我地去附近有得BBQ嘅地方!! " 跟住又好好彩的士司機好叻咁車左我地去呢個

白石GOLF CLUB!

Club入面有得bbq!!

去到時7點幾, 得我地兩個開爐!! d情侶出晒旺角, 尖咀& 銅記?

呢度唔係做任食嘅, 要自己tick買d乜食! 我地買左一包燒烤包, 一包牛扒同一包雜菇! (今次我飲利賓納仔仔, 係咪乖左??)

好耐無bbq, 好好味

威威仲擺炭擺得好靚添

你睇下d火幾猛

剩係食肉唔得喎, 試下包菜同菇先

都ok啦, 不過$38, 好貴....

呢個BBQ場出名 - 燒乳豬!!  $198一隻, 不過我見到真係好bb嘅豬仔比人燒緊, 好似好陰公咁

燒完又周圍行下, 多左好多人呀, 其實係海邊, 不過太黑睇唔到

行左去golf場嗰面, 我第一次去打golf場地呢!!

原來咁細粒ball!!

然後行完出番馬鞍山新乜城?? , 行左一陣就番home喇!!

ps: 老公&肚入面嘅小情人, 情人節快樂呀!! I love you TWO!!

我每日都會同baby唱嘅兒歌:  (你有無聽過??)

" I love you! You love me!

We are happy family!!

With a great big hug and a KISS from me to you!!

Won't you say you LOVE me too??"


沒有留言:

張貼留言