2009年6月6日 星期六

小珏霖呢期最愛之二

呢期小珏霖仲好鐘意..... 上網!!! 睇youtube!!!!


其實都已經有呢個習慣一段日子咖喇!!!! 成日都捉我地入書房陪佢睇兒歌, 睇wiggles, 呢排就至鐘意睇呢個super simple song嘅哥哥!!!


由於佢鐘意一邊睇一邊跳, or坐係我地大脾un un吓!!! mami個大肚dum頂住好辛苦, 所以, 多數都係爸爸陪佢睇嘅呢~~~


上星期, 有兩日有小朋友黎左同lumlum玩 & 探mami呢!!!


然後~~~ 就發覺.... 呵呵!!! 原來而家d小朋友個個都係睇youtube嘅呢..... ^.^


去片:


認唔認到邊個同lumlum豬一齊坐大脾呢?? ^.^



仲攬到咁sweet嘅呢!!!



hehe~~~ 咪就係小吉吉同西米ee囉!!! ^.^ link番你篇blog先: 2009.5.31 拍拖拖 w/珏霖 & cary ee !!! 我唔寫喇~~~ =p


 



跟住過兩日又有另一個好朋友同兩個寶貝黎左~~~ ^.^


哈哈~~~ dadi都係度, 3個小朋友都好熟悉呢隻歌呢~~~



 hehe~~~ 珏霖大約兩個星期前, 學識左跳跳跳喇!!! 而家日跳夜跳呢!!! ^.^



李太, 我仲有好多好多video呀!!!!!! 等我開多篇blog post video同埋link番你個blog先!!! ^.^


2 則留言:

  1. 小朋友最鍾意扮大人做的事 .. 我都成日上網 .. 拎住個 mouse .. 我個女未識用 .. 但都拎來玩 ..

    回覆刪除