2009年6月26日 星期五

2009.6.19 兩父子周圍去^.^ - 青衣遊

呢期mami個肚真係大到唔想郁, dadi威放假好多時都會同lumlum豬周圍去行吓玩吓!!!


仲好乖乖咁影好多相同video返黎比我睇佢地去左邊, 玩左乜~~~ thanks!! 撈撈!!


呢日佢地嘅目的地係 - 青衣!!!!


仔, 做乜呀???



原來係執樹葉~~~ hehe~~~ ^.^



跟住又去睇人地釣魚!!!



自拍~~~ 仔仔豬之前嗰日隻眼側邊比蚊蚊咬, 所以腫晒!!!



睇海海~~~



傻豬lum學釣魚!!! ^.^


呢個姐姐話停課無野做, 同dadi去釣魚!!! ^.^ 諗起我細個都有自己一個跟爸b去釣魚呢~~~ ^.^



好留心咁呢~~~



嘩~~~ 仲有lumlum豬好鐘意嘅蟹蟹~~~



騎膊馬~~~ ^.^



太陽佰佰都就快落山喇~~~



好鐘意dadi同我都有共識, 比小朋友自己探索, 唔怕dirty, 任佢地執野玩同埋研究!! hehe~~~



不過之後記得洗手抺手呀!!! ^.^



上面有乜呀??? 仔??



haha~~~ airplane~~~



跟住dadi話玩到成身汗, 入左青衣城洗手去toilet同換衫衫~~~



然後繼續玩~~~ ^.^



繼續周圍行~~~ 佢地話青衣呢條路好舒服喎~~~ ^.^



跟住去左運動場~~~ dadi, 你話同我地去葵涌運動場行吓都仲未去呢!!! ^.^



好鐘意呢兩個video:


好似跑得好快好直咁呢~~~ hehe~~~



好攰呀.... 抖晒大氣呀!!! haha~~~ ^.^



好happy呢~~~ 我諗妹妹出左世頭嗰幾個月, 都係靠dadi陪你周圍去玩咖喇!!! 仔呀!!! 乖乖豬, 聽dadi話, 同dadi friend d!!! ^.^ love you two~~~



PS:賣到斷晒貨嘅 日本草莓小蛋糕 & 30粒大串珠 返左貨喇!!! ^.^


沒有留言:

張貼留言