2009年6月18日 星期四

2009.6.9 同dadi好朋友食食食

hehe~~~ 我今日心情好d喇!! 多謝各位朋友仔關心!!!


諗深一層, 成日覺得陀到好攰好辛苦, 想快d生左妹妹出黎, 但係, 心急都無用咖啦


而且生左出黎, 可能仲攰仲無得瞓, 都係而家瞓得一日得一日啦~~~ hehe!!! 


lumlum豬咁乖豬, 一定明白mami嘅!!! 加上呢兩日dadi放假, 可以一齊揍住lumlum, or佢自己一個同仔仔豬去吓街, mami都好開心!!! relax~~~ relax~~~~


睇番6月d相, 呢個星期mami實在係瘋狂咁食食食!!! 好似慌c自己坐月無啖好食咁!!! 哈哈!!! 同d朋友仔出去都狂食左幾日....


竟然反而無重過???? 真真奇怪????


好喇~~~ 襯有時間又寫番d blog先~~~


6月9日, 同dadi好朋友約左出旺角食餐好嘅~~~


下午茶時間出到去, mami已經好肚餓喇!!! 決定~~~ 先食一餐!!! ^.^



原本阿仔瞓左, 點知.... 一坐低就醒左喇!!!!



食乜好呢~~~ 又好味道, 又唔好太飽!!! hehe~~~~  



就係下晝5點唔洗排隊嘅板長壽司!!! ^.^



仔仔豬仲第一次食魚生呢~~~ ^.^



mami主張大住肚都可以食少少!!!! 唔係太cheap嗰d都應該安全嘅!!! ^.^



hehe~~~ 之後餵佢食蟹子沙律, 佢自己指住要食魚生呢!!! 真識食!!! ^.^



奸豬仔~~~



之後, uncle man黎左喇~~~ 比人捉住黎tickle!!!



幾happy~~~



而家開始識叩佢一齊影張相先!!! 就望鏡頭笑~~~



食完一場~~~ 就到第二埸!!! 就係對面嗰間 california pizza!!! ^.^ 



仲約左包包ee同大大隻熙豬b~~~



& uncle基~~~



仔仔豬淨係掛住畫畫畫~~~ ^.^



熙豬b已經可以自己坐high chair喇~~~ bb真係大得好快咁呢!!!



3個大朋友帶埋lumlum豬一個去左行街街~~~ 結果買左車車比兩個bb!!!



thanks uncle man!!!



好靚呢~~~ ^.^ 咁啱抽中一set兩架可以叠高嘅!!! 比dadi威霸晒兩架!!! hehe!!!



最後食飽飽要再買兩架比熙豬b!!! ^.^



又食喇~~~ pasta~~~



仲有mami至鐘意嘅ceaser!!! 不過呢個好似麻麻~~~



個egg roll都好好味~



抱住瞓著左嘅豬b嘅好爸爸~~~ ^.^



同lumlum豬玩到癲晒嘅大細路~~~ ^.^



呢個pizza係我地叫到第3個先叫到嘅pizza~~~~ carlifornia pizza實在係有好多奇奇怪怪嘅pizza!!!


呢個係拿破崙辣肉腸pizza!!! yummy~~~ 一定要記住!!! 包包ee, 你記住喇!!!



多謝彬彬ee 好surprise咁黎埋, 我地先可以叫多個pizza!!! ^.^



yummy~~~ 得番我一個!!! 仔仔豬已經捉左dadi出去行喇!!!



食完呢餐之後, 竟然, 仲有一餐~~~~~~~ ^.^



仔仔豬已經好眼瞓仔lu~~~



我地去左食甜品呢~~~ ^.^


佢地有個榴槤飄香, 勁正喎!!!! 鐘意食榴槤嗰3個話 (dadi, uncle基層彬彬ee話)!!! ^.^



到底係咪成日都係一pair入面, 一個like榴槤, 一個no嘅呢??? ^.^



總之, 諗番起都覺得呢日真係飽到傻呢!!!  下次見應該係...... 醫院!!! hehe!!!


ps: 今日生意仔淡左好多嘅??? 係咪大家擔心我辛苦呀??? 哈哈!!! 唔洗worry喎!! 仲有partner kitman ee睇住咖!!! 我坐月嗰個月就靠佢, 然後我坐完月就差不多到佢預產期!!! 我又可以接番力!!! 仲有我地兩個老公幫手!!!


請大家繼續支持支持!!! 多謝幫襯!! ^.^  http://smartfamily.shopping.babysky.hk/


其實我地而家個price set得好低, 可能之後有需要調整一下, 例如盒盒書嗰d, 批發見我地入貨入得咁密, 問我地到底賣幾多錢, 哈哈!!! 一聽到$38, 就係咁話我地傻傻地, 離晒譜!! hehe!!! 出面page one嗰類英文書店做緊成百蚊咖!!! 我地起碼都應該set高番10蚊啦咁話!!! 所以, 各位朋友仔, 我地可能做埋呢個開張期6月大平賣, 就會有部份貨品調高番d價錢!!!  


1 則留言: