2009年6月16日 星期二

小珏霖愛睇書書 ^.^

又係度睇番d相, 諗緊寫乜blog好, 發現自己有d懶寫一日嘅節目!! hehe~~~


例如星期日同朋友仔出左成日街, 影左幾百張相..... 好懶.... 好懶揀相同慢慢寫成日嘅活動!!! 哈哈!!!


反而click下click下, 見到好多朋友仔黎屋企探我地or攞貨時, dadi都會影幾張相, 而幾張相入面, auntie們都會比小珏霖捉左做一樣野!!!


哈哈!!! 就係睇書書!!! ^.^


JOYCE EE~~~



POLLY EE~~~



西米EE~~~



hehe~~~ 而姐姐同仔仔豬一齊嘅時間入面, 亦都好多時係睇書書!!



呢朝早幫佢地影低左, 因為覺得好攪笑~~~ 我個helper同緊我個仔睇我之前介紹過嗰set 家庭教育系列書嘅baby sitter!!!  



仲要我知道佢地會睇到一版係baby sitter同個baby睇書書嘅!!! hehe~~~



咁當然, 我同dadi威都走唔甩, 成日比佢捉住陪佢睇書書!!! ^.^


呢幾個video係lumlum豬自己睇立體盒盒書, 自己講晒d 內容, numbers佢就自己數晒d動物1-10!!!


雖然butterflies變左 "不 fly"!!! leopard又變左tiger!! hehe~~~


但係mami覺得都好叻豬好清楚咖喇!!! 你地聽唔聽得明佢講乜??? ^.^


最後仲要逐隻bye bye~~~ 好攪笑~~~ ^.^



而另外呢本就係唱old macdonald!!! dadi開頭同佢睇, 次次都要唱10段old macdonald, 唱到斷氣咁濟!!! haha~~~ 而家到個仔自己唱喇~~~ ^.^




講真~~~ 我覺得lumlum豬好多好多野都係係d書書度學番黎嘅呢!!! ^.^


睇書書真係一個好好嘅習慣呢~~~ ^.^


ps:


想問吓各位mami之前我介紹過呢set "機靈狗系列英文書"!


搗蛋王 = 探險家


一套有4個階段!


有無人仲有係香港見到邊度有得賣?? 我仲欠左兩個stage呢!!! ^.^



9 則留言:

  1. 你咁夜仲唔訓o既?

    回覆刪除
  2. haa..lum lum is so busy on bye bye...cute

    回覆刪除
  3. 哈哈~lumlum好叻仔呀...講曬1-10d動物...睇多d書書真係好呀~
    佢都識左好多英文wor.....叻仔呀~~~
    係呢,你要休息多dbor...唔好咁夜訓喇~~~

    回覆刪除
  4. dadi威影影下會摸下lum lum, 好sweet ar! and well done lum lum!

    回覆刪除
  5. 從小就養成閱讀習慣,霖霖真係叻叻!

    回覆刪除
  6. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年6月16日 晚上8:22

    仔仔豬好叻仔呀..我諗佢學野一定好叻呢..

    回覆刪除
  7. lum lum 把聲好得意呀!好叻、講得好清楚呀!我想問係邊度睇到你個blog訂書仔架!
    [版主回覆06/17/2009 20:40:00]?? 你想訂書仔?? 去我舖頭仔啦!!! ^.^

    回覆刪除
  8. 我第日大個都要好似lumlum哥哥咁乖乖先得!!

    回覆刪除