2009年6月27日 星期六

2009.6.24 是暫時最後一次二人世界嗎?? ^.^

2009.6.24 又係星期三檢查日~~~ 老公放假又可以陪我去喇!!! 豬流感所以唔帶仔仔豬, 係爺爺嫲嫲屋企!!!


先去私家醫生度~~~



一上磅.... 哎呀!!! 呢個星期又係無重過???



不過, 私家醫生話無問題嘅!!! 照ULTRA SOUND睇到妹妹OK就得喇!!!


而且, 話應該都唔洗再見佢喇!!! 可以跟番QE嗰邊, 睇吓妹妹自己想幾時出世, or QE幾時會同我催生啦!!


照到妹妹都係7磅幾, 而睇4D已經迫到乜都睇唔清楚咁濟喇~~~ ^.^


妹呀妹!!! 今日都已經6月27日喇~~~ 你到底會幾時見mami dadi呢???


見完私家就係食lunch時間, 下晝就再去QE!!!


dadi問我想食乜??? 諗諗吓~~~ hehe!!! 不如再去多次金鳳据扒啦!!!! 生完真係唔知幾時先有得再去喇!!! 嗰度咁"big"~~~ ^.^



原來lunch time唔係太多人, 而且仲有25蚊嘅午餐呢!!! 好抵呀!!! 不過, 咁難得去到, 我of cos係叫番個牛柳餐, 仲要勁加蒜啦!!! 唔該~~~ ^.^



close up吓先~~~ 好味道呀!!!!!!!!!!



食飽飽去QE上磅, 竟然重左一磅幾!!! 哈哈!!! 好彩~~~ 唔洗又比佢捉我去聽BB心跳!!! 一個牛扒餐原來係即刻重磅幾咖~~~ ^.^


去QE, 等等等............. 然後......見左醫生3分鐘都無!!!!!!!


佢摸左我個肚兩吓, 然後話, BB幾好呀!! 轉左落去咖喇!


執好晒野咖啦!!! 如果有任何見紅, 穿水肚痛就返黎啦!!


我話其實都成日有宮縮同痛, 不過就唔係REGULAR!!!


佢話咁呀....... 你一覺得REGULAR就快D返黎啦!!!


咁如果過左EDD都未出世, 幾時催生呀???


佢話41WEEK喎~~~~~~~ 咁即係8/7!!!


哎呀~~~ 妹呀!!! 你唔係真係想等埋同哥哥一日生日呀????


一星期後約覆診, 又咁啱係1/7, L BLOCK唔開!!! 於是.... 下一次返QE係4/7!!!


希望........... 到時已經生左啦~~~


去完QE之後, 我地去左呢度!!!!!!!!!!!!!



生左兩個好靚靚皮膚嘅靚仔靚女嘅MAMI介紹!!! 恭和堂龜苓膏, 大肚婆都食得!!!



上次外賣左一盅!!! 原來咁近QE有一間, 拿拿臨去食多盅先!!! ^.^



自拍~~~~~~~ 睇唔到個肚添.........



咁啦~~~~ ^.^ 大肚婆都食得嘅!!! 睇吓妹妹D皮膚先!!! 希望好過哥哥BB時, 少D胎麻啦!!! ^.^



比老公話我同個壺一樣形狀!!!!!! HEHE~~~~~



賣廣告咁呢~~~ ^.^ 大肚都食嘅恭和堂龜苓膏!!! 哈哈!!!



^.^



去搭車返屋企lu~~~ DADI玩相機function~~~ ^.^ 



仲影到好似好古老feel嘅一盆盆海鮮檔呢~~~ ^.^



返屋企冲涼洗頭之後, (去完醫院嘛!!!), 我地突然決定, 去唱K!!!!



仲約埋UNCLE TONY同KITMAN EE~~~ HEHE~~~



因為其實我地有D生意野要傾, hehe~~~ 又有得上網, 又有得食, 有得玩!!! good good good~~~



兩個大肚婆去唱k~~~ 呵呵!!!



自拍!!! ^.^ dadi話好似我地以前拍拖d K相咁!!! 都唔似咁大個肚嘅???



咁就影番張大大大肚相啦~~~ HEHE~~~



有朋友之前話, 去唱完K, 動左胎氣, 第二日就生左!!!


CARY實驗證明..... 都唔係嘅!!! 呃人嘅!!!


ps: 上左新貨 : 上左半歲bb都啱嘅硬書仔同埋<限量發售>: feel & find 配對喇!!!


11 則留言:

  1. 唔知妹妹會唔會同我同一日生日呢?

    回覆刪除
  2. 好緊張呀!我日日都留意你個 blog 生得妹妹未,唔知妹妹會唔會同我小麥都係 7月1日出世呢?

    回覆刪除
  3. 好緊張呀!我日日都留意你個 blog 生得妹妹未,唔知妹妹會唔會同我小麥都係 7月1日出世呢?

    回覆刪除
  4. 有時我都覺得政府 d e 生講來講去都係果幾句 .. 可能佢地日見夜見 .. 麻目晒啦 ..

    回覆刪除
  5. 如果7月8日催生就同我Megan同一日生日喇

    回覆刪除
  6. 唔知妹妹係唔係想7月1號出世呢??因為7月1號永遠都係假日,,
    生日唔怕要返學/返工,,咁就可以年年生日可以出去慶祝啦,,哈哈,,

    回覆刪除
  7. 夠竟妹妹出世會唔會同lumlum豬同一日呢..?!

    回覆刪除
  8. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年6月27日 晚上11:36

    睇黎妹妹應該好快就出世呢..好期待呀...

    回覆刪除
  9. 嘩! 如果兩兄妹同一日出世咪好有趣囉! 好難得喎!

    回覆刪除
  10. 你咁大個肚都係一百四十幾磅only, 真係羨慕你呀!

    回覆刪除
  11. 金鳳.....我都想去呀,但嗰度實在太"big"嘞

    回覆刪除