2009年6月21日 星期日

2009.6.17 卜友茶聚 ^.^

之前都提過, 星期三去QE檢查之前, 去左同班係BLOG識嘅好友飲茶!!! ^.^


有邊個呢??? ^.^


妮媽同兩個小美女~~~



豬媽同老味仔~~~



super nanny~~~ 莎莉!!! ^.^



天使媽媽同天使仔~~~ ^.^



仲有兩位新相識 - 日本主婦 同埋幸太&靚靚Daniel仔!!! ^.^ nice to meet u!!!



可惜軍賢仔病左, 少左靚靚李太同兩個寶貝~~~


多謝晒豬媽咁客氣~~~ 特登約我地兩個大肚婆出黎送禮物!!! ^.^ 



等我地兩個大肚婆, 可以再聚一聚!!! hehe!!! ^.^ 下次見面應該多左兩個健康妹妹喇!!!



大合照時間~~~ ^.^



得dadi威一個男人~~~ hehe~~~ 已經習慣晒陪住我地一大班女人bilibala!!!



兩個小朋友仔無黎正經嘅???



dadi話一定要讚下呢個蒜泥白肉, 好正喎~~~ ^.^ 雖然食完個口好臭!!! hohoho~~



aaliyah開頭見到我, 靜靜地同妮媽講..... 話我好fat呢.... >.<~~~ 哈哈!!!  


後尾再解釋比佢知, auntie有baby係個肚入面, 佢就好雀躍咁玩我個肚喇!!!! hehe~~~



呢日妮媽仲幫襯左我地買大大粒串珠同noah書書, 我見佢話妹妹未學到colours, 醒見左一盒picture cards - colour & shapes比妹妹!!!


唔好講笑, 小珏霖真係靠佢一早認晒d colours咖!!!  珏霖近期仲鐘意玩d乜??



妹妹好鐘意玩呢~~~ ^.^



aaliyah都有份玩shapes~~~



因為呢叠咭, 聽到妹妹講好多nouns呢~~~ ^.^ 仲同我傾左好耐計!!! 哈哈!!! 從未試過同阿妹咁friend呢!!! hehe!!! ^.^ 



亦都希望天使仔鐘意呢本書書, 同lumlum豬兩個都知道就快有個bb妹妹出世, 到時就做哥哥大個仔喇!!! ^.^ 要乖乖豬合作合作喇!!!


天使ma, 放心啦!!! 我好相信天使仔一定好乖乖好叻豬, 好似李太個霆霆咁, 多左個細b就愈來愈好揍, 愈來愈乖乖, 愈來愈叻仔同合作! ^.^!



各位老友, 生完妹妹再見喇~~~ ^.^ 到時會mms你地咖喇!!! hehe~~~


8 則留言:

  1. Cary,你宜家個肚真係超超巨大,好鄧你緊張!  希望妹妹出黎順順利利...

    回覆刪除
  2. 仲有一樣你唔記得咗哩..... Aaliyah話你係大蕃薯呀(大爆)

    回覆刪除
  3. Julian Mama 於荷蘭風車國2009年6月21日 下午3:43

    I envy you guys having such blog mates gathering!!! Wow, your belly is really big!!! Can't wait to see your little girl!

    回覆刪除
  4. 連 blog 都要 off .. 安心等妹妹出世呀 .. 祝你一齊順利 ..

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年6月22日 凌晨12:10

    wo..今次d相影到你個肚真係好大呀..一定好辛苦呢..加油呀

    回覆刪除
  6. wai...你個肚真係好大wo~~~~~~妹妹咁耐都唔捨得出黎....我諗裡面一定好舒服.......

    回覆刪除
  7. 你個肚真係好勁呀! 你一定係駝得好辛苦啦! 加油呀!

    回覆刪除
  8. 你個肚真係好大喎! 妹妹會唔會好重呢?

    回覆刪除