2009年6月2日 星期二

最後階段....

今日細b36week喇!!! 仲有一星期就叫做足晒月喇!!!


已經到左最後階段喇!!! 應該係我人生陀住bb嘅最後幾十日喇!!! (唔會再陀喇卦!! ^.^)


感覺係.... 好辛苦.... 好攰.... 個人d精力好似好快就用晒咁!!!


瞓醒陪lumlum一陣, 又好攰, 無晒電咁喇!!!


係因為個肚太大嗎??? 而家個肚嘅size應該都屬於正常大喇, 不過, 早係個幾兩個月前, 已經係咁大.... >.<~~~ 腰骨真係攰到呢.... 如果唔記得用托腹帶呢, 行一陣企一陣已經好似想散咁喇!!!


出街真係開始要免得就免喇!!! 行到好似隻烏龜咁慢.... 又攰又暈咁....


但係揍住lumlum豬, 唔同佢出去行吓, 又好似成日好無聊咁!!!


頭先想同dadi & lumlum出去剪頭髮, 落到樓下, 已經成個人出晒汗濕晒, 仲好似抖唔到氣咁....


結果, 又自己上番屋企先, 希望佢地兩個成功平安開開心心剪到個靚頭返黎啦!!


我..... 真係就快頂唔順喇..... 妹呀妹!!! 幾時出世好呢???


好好彩有姐姐係度幫手做左好多野, 又洗定晒妹妹d衫仔, 又有個人整理好屋企, 煮飯比我地食等等.....


dadi黎緊幾日仲要返day day day night添.... >.<~~~


嫲嫲爺爺你地幾時得閒幫手就打比我啦, 我真係揍唔掂lumlum喇....


呢隻豬仔唔知道係咪就快2歲呢?? d脾氣好犀利!!! 好多時都好小事就發好大脾氣, 又打人又瞓地, 開頭以為佢唔習慣有姐姐係度or蝦姐姐, 但係觀察多左, 發現其實佢係自己好忟憎, 係咪開始大個仔, 多左好多情緒自己都唔識控制呢???


次次都大喊大叫.... 瞓地掉野.... 係地下喊喊喊... 喊到好慘咖!!! 叫佢起身過黎, 佢就係咁叫mama抱抱.... 而家咁大個肚要抱個瞓係地下嘅佢起身, 都幾高難度呢.... 但係其他邊個抱都唔得... 姐姐nono, 爸爸都nono..... 救命


次次都係抱起佢之後, 再慢慢同佢講道理!!! 教佢打人推人掉野唔啱, 要sorry同呵番... 等等....... 佢好似明白左了解左, sorry完, 再玩過.... 


不過, 轉個頭, 好容易又會再發生, 小小事又會再忟過....


真係好攰呀..... >.<~~~ 但係佢又唔係專登同我作對, 係咪呢期d 0707bb都大脾氣左呀??? 係天氣?? 定係真係就快2歲???


希望.... 天主賜我同老公, 多d耐性去教lumlum豬!!


希望.... 妹妹係好合適嘅時候出世, 然後好好揍, 好乖乖, 食得好瞓得好, 到時, mami就可以多d精力陪同埋教lumlum豬!!!


希望.... 天氣好d, 唔好咁"魏"悶!!! 抖唔到條咁好辛苦呀!!!!!!!!!


希望... lumlum豬好生性好合作!!! 心情好d, 脾氣少d, 同dadi同姐姐friend d!!!! 比mami休息多d....


希望.... 呻完又release晒~~~ 休息完舒服舒服!!!


沒有留言:

張貼留言