2006年10月22日 星期日

廣州考察^.^ (updated)


一早9點出發, 剛剛才回到家!!! 好攰呀...................!!

明天再寫!!  updated on 24/10

相中人係我嘅舊同事好朋友夫婦(玲玲&Raymond)及玲玲妹妹+妹夫(Iris+領隊Clement)!同行仲有揸相機嘅老公!老公好可憐!返完夜仲要遲收工,9點幾就比我捉左上車起程陪我一齊去research!多謝晒衛先生用行動支持我!

我地一行6人就去搭火車上廣州了!中午到達左呢間翔翎童学習能力訓練中心!可以親身睇到中心嘅設施!仲同劉博士詳談過佢嘅理念同可以觀察到佢幫好多小朋友做測試同做家長輔導!又同中心負責人傾過計!总之收獲豐富!勁!

希望劉博士快啲到香港同我地再傾過啦!See you as soon as possible!!

 


沒有留言:

張貼留言