2006年10月5日 星期四

跟住又會點呢??

今日起身整理左自己嘅一枱文件!! 去完NLP seminar之後好多documents! 加上近日嘅信件, printout, 個書房好混亂!! 係時候整理下書枱同時進行mental house cleaning!! 整理下個腦, 諗下抖完一排有啲乜想做!!

首先報左11月嘅play therapy course!! 又要2000大元了!!

跟住突然接到raymond電話, 唔係自閉firm嗰個, 係舊同事, 話佢地打算攪嗰個special needs 嘅center而家開始有少少眉目!! 咁好!! 問我而家開始左做自閉症嗰間firm未呢? 無呀! 佢都無再電我, 我又唔係好急, 所以無再打去追問!! 咁係咪真係有興趣落水攪center!! YES!!!! 所以再同佢另1個partner傾過!! lumlum!! 唔係一般補習社, 幫有學習障礙嘅小朋友我好有興趣!! 加上香港未有嘅教學法, 有機會學到真好, 我一定會好比心機學呢!!!! 希望我d完全唔得嘅普通話唔會影響到我嘅learning啦!!!! 而家我仲係free, 隨時都可以瞓身幫手!! hehe~~~!! lumlum!! 老公都話支持支持!!


沒有留言:

張貼留言