2006年10月13日 星期五

LOST......

租左1套7隻dvd!! 每隻4個鐘, 煲碟煲到傻左!!!

10月14日阿基同包包結婚擺酒大日子!! 恭喜恭喜!! 祝你地2個開開心心!! 快d順順利利攪掂晒!!

跟住好lumlum咁抖下!! 下星期兩pair一齊去周圍玩!!

我同老公兩個要做mc!! 講野無問題呀, 最令我煩惱就係扮靚...., 我又無晚裝, 又唔識化妝,  help!!

是但又唔尊重主人家喎!! 話晒都要上台.... !! 原本搵叻叻同yanyan幫我的, 但佢地又好忙碌! 最後都問叻叻借了1套晚裝!! 跟住自己唔知點好時又有"貴人"出現了!! 老公個舊朋友仔maggie出現左打救我!! 明天會幫我化妝同set頭!! lumlum!!

跟住今晚老公剪髮時我自己周圍行又睇中左條裙仔, 希望明天順利同靚靚啦!!!


沒有留言:

張貼留言