2006年10月26日 星期四

代課? Part time trainer?

眨吓眼又10月尾了,真係開心嘅日子過得好快!不過其實返工時日子仲過得快(起身-返工-忙-放工-攰死-瞓),不斷遁環!而家係每日都好充實好lumlum咁過自己嘅日子!正

前日打返電話比舊校校長,因為仲未收到封服務證明信!原來寄錯左地址,仲寄左返西環,跟住同校長傾左幾個字电話,哈哈,好似朋友咁吹下水講下近況咁,幾lum,我辭職畤佢挽留我時我話我唔係去第二間學校教, 只係想抖下同試吓其他形式嘅工,鐘意小朋友未必一定要限教書啫,襯仲未有負檐時試下先!我真係無呃你!佢問咁我而家做緊乜? 我話無做野抖緊, 同準備緊一啲special needs learning center嘅野,在research階段中,跟住佢就問我代唔代課了!我話都好吖!可以見下我舊年啲學生仔同同事都好lumlum吖!跟住佢話11月至12月有5星期代課位!吓!我諗住3日病假嗰啲咋!佢話OKOK!如果有就找我!hehe...我仲好離譜咁要求早一日通知,因為我怕我朝早聽唔到电話响,係咪好老實呢?hehe...

然後尋日又收到一個賺外快email, 唔係junk mail嗰啲,係一間IT in Education公司嘅老細,以前在學校教書兼做IT野畤合作過,而家公司唔係好夠人手,但又好多學校等做training,有無興趣做Part Time trainer 或者Temp Full Time ?同老公傾過,去學校教老師都幾好玩,但應承了11月尾同老爺奶奶旅行,同想時間flexible啲,所以選擇左以job base計的part time!下星期一去傾下details先

雖然放假好嘆好舒服,但都開始想揾d野做下了,加油

 


沒有留言:

張貼留言